Inlägg från: Errol Flynn |Visa alla inlägg
  • Errol Flynn

Varför hatar folk SD?

Digestive skrev 2014-01-03 16:44:28 följande:
    För att lagom vinner i längden! Skrattande Rätt intressant att svensken har ett ord, internationellt sett väldigt exklusivt, som sammanfattar allt ifrån österländsk till grekisk filosofi om ett rättrådigt leverne. Lått glas klinga i nationalismens nyvunna anda åt detta faktum! Skål
    Gud vad intetsägande.
    Jag är som en krokodil. Stor käft och små öron.
  • Errol Flynn

Och nu kanske Norrköping följer Malmö och ger socialbidrag till illegala invandrare. Kan det bli värre?

www.folkbladet.se/nyheter/default.aspx

Har man inte rätt att vistas i Sverige har jag svårt att se att man ska ha socialbidrag och gratis tand och sjukvård. Vi skickar ut fel signaler och det är väl det som gör att creme de la creme kommer hit.

• Errol Flynn
    Digestive skrev 2014-01-03 16:47:47 följande:
    Folkslag? Inte nödvändigtvist men sällan en nackdel med hög.
    Exakt. Folkslag.

• Errol Flynn
    La haine des Arabes skrev 2014-01-03 16:58:59 följande:
    Alla människor är lika värda
    Vi har religionsfrihet
    FN.s mänskliga rättigheter
    Svenskar våldtar också
    Vi måste följa med den globala utvecklingen
    Det finns inga gränser
    Ingen människa är illegal

Jasså? Försvann inte fakta av dessa värdelösa floskler?

Hmm, jag måste vara lika intelligent som en Sverigedemokrat som förstått detta sedan länge.

*stolt*

Människor som önskar bort gränser orkar jag inte med. Så naiv får man inte vara.
  • Errol Flynn
    Ermenegildo skrev 2014-01-03 17:07:05 följande:
    Du verkar tillhöra dem som tror på att en debatt går ut på att slänga ur sig så många invektiv som möjligt....

Men annars verkar vi nu ha lämnat de lite allmänt främlingsfientliga och kommit till en tvättäkta rasist som med hjälp av rasbiologi vill rättfärdiga sitt förakt för andra. Fortsätt och skriv du, du är nog en av de mest effektiva när det gäller att skrämma bort vanliga människor från SD.
    Det spelar ingen vad SD och deras väljare gör och inte gör. Dom växer ändå. Har ni inte förstått det ännu?

• Errol Flynn
    Digestive skrev 2014-01-03 17:09:09 följande:
    Ingen hemlighet att egenskaper behöver stimulans för att utvecklas. Hur väl står sig exempelvis överlevnadsförmåga jämfört med den röda zonen på kartan?

"- Skynda, skynda - Konsum stänger snart och sedan har bara 7-Eleven öppet!!"
    På tal om det, tänkte släntra till Hemköp nu och köpa mig en iskall cola zero. Ungarna vill testa sina nya kickbikes. Hörs snart igen.
  • Errol Flynn
    Sneeze skrev 2014-01-03 17:33:44 följande:

Jag hatar inte människor som röstar på SD. Men jag känner ett djupt obehag varje gång jag mäter en anhängare till SD, eftersom jag inte har några som helst positiva erfarenheter av möten med dem.
    Nej, jag har ingen invandrarbakgrund eller "osvenskt" utseende, vad nu det skulle vara.
    Men jag har en vän, som efter en misshandel, blivit hjärnskadad. Hen har stora problem med att tala, hen är delvis förlamad och har svårt att gå. Pga av paresen dreglar hen ibland. Hen har blivit väldigt ensam efter misshandeln, hjärnskadorna har gett hen kognitiva svårigheter. I den stad vi bor finns en stor grupp organiserade och högljudda SD:are, de har av någon anledning utsett min vän till deras speciella hatobjekt. Det har gått så långt att hen helst inte vistas utomhus, eftersom de även roar sig med att trakassera hen (och de andra) på boendet. De skanderar, propagerar och verkar ha väldigt roligt åt att skrämma de boende med sin rasbiologi som inte bara handlar om svenskhet, utom om rashygien, dvs inga "idioter", "grönsaker", mongos", cp och andra "värdelösa" individer som inte borde tillåtas födas, än mindre fortsätta leva.'

Kanske är dessa SD:are inte alls representativa för SD i gemen. Men jag har ännu inte mött, sett eller hört en SD:are tala om tolerans, hänsyn och förståelse om det inte handlat om att de ska erhålla det själva.

Men jag hatar inte människor som "är" SD:are. Jag beklagar bara deras historielöshet, brist på empati och oförmåga att se längre än till sig själv.

Undra hur många svenskar som blivit misshandlade av invandrare? Vi kan ju ta den svenska (inte så listiga) småbarnsmamman som åkte på fest på ett asylboende och blev gruppvåldtagen i alla hål av 7 asylsökande afghaner. Hon blev sittandes i rullstol och kunde inte hålla avföringen. Relevant?
  • Errol Flynn
    Digestive skrev 2014-01-03 17:26:49 följande:
    Uh, sötningsmedel omvandlas till träsprit i kroppen. Varna om gruset som ligger överallt! Inget kul med tvärstopp.
    Men ack så smaskens.
  • Errol Flynn
    sjuttiofemman skrev 2014-01-03 17:21:25 följande:

Så du tar avstånd från sdu-ordförandens kränkande twittrande?
    Varför ska hockeyhjälten ta avstånd från SDU:s twittrande? Är de sammanlänkande på något sätt?
  • Errol Flynn
    Digestive skrev 2014-01-03 18:07:34 följande:
    Troligtvis inte någon aktiv här som har lotten att smaka av frukterna av den blå politiken ordentligt. Fråga dock en bankdirektör om saken. Antingen så sänks aktuell import eller så görs systemet bättre med föregående missförstått land (Kanada) som exempel.

*spelar D-takt på trummorna till* Fast, va?
    Lika väsentligt:

Svar på tråden Varför hatar folk SD?