Jeaninne skrev 2014-08-16 15:34:16 följande:
Sist jag kollade var det dessutom kvinnor i åldern 25-35 år som födde de allra flesta barnen här i landet, så DET är för övrigt inte heller en fördom. Jag skulle inte heller anställa några kvinnor i den åldern, om jag hade makten.
Jag vet ju hur mycket problem det blir på arbetsplatsen, när kvinnan bara ser sin plats där som en födkrok eller en reträttpost, som ska ge henne rätt till olika SGI-baserade ersättningar från Fk - medan hon är upptagen med att vara sjukskriven för gravidetsillamående, ha havandeskapspenning, vara föräldraledig och vabba med de tre barnen...
Och medan du som aktiv Sverigedemokrat inte gör något annat än att följa upp problem med blott problimatiseringar och vill se hur Sverige enbart fjättras kring dem och anpassar sig därefter - så står statsministern idag på Norrmalmstorg och beskriver LÖSNINGAR på just detta problem, som din och gelikars mentalitet skapar.
DU är problemet här, det är genom DIG som problemet rotas - och det är DIN politiska härkomst som inte kan bättre än att fjättras av detta problem.
Jisses - statsministern får en att känna sig 100 gånger mer nationallistisk än vad heltidsproblemupplysaren Jimmie Åkesson förmår, vilket vill säga mycket. Jimmie Åkesson gillar inte Sverige och dess befolkning, han visar ingen tro eller något hopp om oss - utan han bryr sig enbart om sin patenterade bild av Sverige och förklarar problem gällande allt övrigt. Det är inte konstigt att hans stöd har ett så tydligt tak, för det finns bara just så många svenskar som vill dela Jimmie Åkessons problembild av Sverige och människorna i landet - det finns bara just så många "nationalpessimister" i Sverige, eller vad ni nu ska kallas för..
Ni gör inte det här bra, sverigedemokrater.