Inlägg från: Errol Flynn |Visa alla inlägg
  • Errol Flynn

Varför hatar folk SD?

pidda skrev 2014-01-03 15:56:06 följande:
    Tyvärr har du även fel i detta påstående att det är svenskt att använda könsord, traditionellt använder svenskar hellre religiösa svordomar som "fan", "helvete" osv. Jämför med anglosaxisk tradition "fuck", "cunt". Du får väl gå en kurs i svenska för invandrare, man får visst bonus om man klarar utbildningen och gratis iPad.
    Kanske cykel på köpet också?
    Jag är som en krokodil. Stor käft och små öron.
  • Errol Flynn
    sjuttiofemman skrev 2014-01-03 15:57:55 följande:
    Ytterligare en orsak till att hata Sd:
    wp.me/p2oCcR-3h9
    Hatar dom inte ett dugg.
  • Errol Flynn
    Digestive skrev 2014-01-03 16:02:39 följande:
    Fint! Undra vad som kommer fram ur Sverigedemokraternas kinderägg till politik, med ett sådant inflytande. Chansen att de slutligen retar upp svensken kan ses som tämligen hög men förhoppningsvis håller de sig på mattan. Står ganska trygg med att övriga, låt oss säga 80% bara för skojs skull, dikterar kulturen i det här landet - sedan så kan såklart Sverigedemokrater ha sin lilla subkultur om de önskar, trots allt mångkultur här i Sverige. Skrattande

Immigrationsfrågan har alltid känts sekundär, förutom lögner och ett onödigt tärande på det sociala klimatet. Ansåg likväl att immigrationen skulle sänkas inom 4 år.
    Kasta ett getöga på norden och övriga Europa. Gränserna stängs. Sverige kommer tvingas följa efter och svensken kommer kräva det.

Och många många som exempelvis röstar S eller M tycker ändå att SD har bäst flyktingpolitik.
  • Errol Flynn
    Digestive skrev 2014-01-03 16:05:34 följande:
    Att folk skriver och hör av sig betyder inte det samma som motbevisad. Problemet med folktillväxten har stått rikskänd i närmare 50 år. Klart det behövs!
  • Errol Flynn
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-01-03 16:08:25 följande:
    Och det den länken visar är vissas självpåtagna oförmåga att skilja mellan religionen (islam) och människorna som utövar den (muslimer). Jag avskyr islam av hela mitt hjärta men avskyr inte per automatik alla muslimer för det.
    Inte jag heller. Bara somliga.
  • Errol Flynn

dsm.nu/tjugo-i-topp2013.pdf

Sverigedemokraternas Jimmie Åkesson hamnar på en fjärdeplats på listan och rankas därmed som en tyngre opinionsbildare än någon av de övriga partiledarna. Han slår till och med statsminister Fredrik Reinfeldt, som får nöja sig med en sjätte plats.

• Errol Flynn
    Digestive skrev 2014-01-03 16:21:30 följande:
    Vad överambitiöst. Kyss
    Varför göra saker halvdant?
  • Errol Flynn
    Digestive skrev 2014-01-03 16:27:17 följande:
    Nej, menar vad som står i grundlagen.

Människor med exceptionellt hög IQ har sällan besvär med utveckling och ser till att använda politik snarare än att förlika sig med den.

Som sagt, behåll subkulturen. Glad Sverigedemokraterna står inte för mycket svenskt.
    Nu tyckte jag att du var ganska rasistisk mot ett helt folkslag. Är det dåligt med låg IQ menar du?
  • Errol Flynn
    Digestive skrev 2014-01-03 16:29:55 följande:
    Med Jonas Gardell ovanpå - partiledaren kan nog inte stå mer nöjd än så. Drömmer
    Jonas Gardell är inte politiker och kommer inte ha inflytande i valet 2014. Räcker för mig.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?