Inlägg från: oOOo oOOo |Visa alla inlägg
  • oOOo  oOOo

Varför hatar folk SD?

sjuttiofemman skrev 2013-12-22 12:23:54 följande:
    Imponerande svar. Jag vet att utbildningsnivån bland Sd-väljare är låg men det här är ju löjligt. Kan du inte motivera dina påståenden så är det lika bra att vara tyst. Du låter som stereotypen av en Sd-politiker.
    Du vill att jag skall vara tyst ja. Är det för jobbigt att hålla för öronen i längden? Vissa kan stänga av inkommande information helt utan ansträngning, se det som ett positivt tecken att du inte nått dithän än.

Hur vore det om du iaf försökte läsa #1672, kanske rent av komma med relevanta invändningar.
  • oOOo  oOOo
    sjuttiofemman skrev 2013-12-22 12:46:36 följande:
    Ställdes ingen fråga i det inlägget. 
    Det var förklaringen du eftersökte. Varför fackens solidaritet är precis samma solidaritet de som är emot invandring använder.

Solidariteten sträcker sig bara till medlemmarna. Fattar du nu eller hoppar din hjärna över informationen till vänster här.
  • oOOo  oOOo
    UPPERCASE skrev 2013-12-22 13:03:29 följande:
    Jag har aldrig påstått facket har något med invandring att göra. Jag kommenterade på ditt felaktiga antagande.
    Den här sjuttiofemman har nog valt nick efter IQ. Verkar inte riktigt kunna följa vem hen konverserar med
  • oOOo  oOOo
    UPPERCASE skrev 2013-12-22 13:11:20 följande:
    Ja, han/hon är väl precis som nihka och tror att alla som argumenterar mot han/hon här är samma person.
    Haha, ja en extremkommunist, inte bara så att alla är lika, de är tom samma person.
  • oOOo  oOOo
    Missermajser skrev 2014-01-11 20:31:16 följande:
    Dom är så roliga när dom anmärker på Vänsterpartiet. 
    Redan 1944 ströks proletariatets diktatur ur partiprogrammet även om k:et tog bort mycket senare så är dom ju inte direkt att jämställa med någon öststatskommunism.
    DDR hade inte något K i sitt namn. Nu fanns det ju bara ett parti på vanligt maner när vänstern kommer till makten men annars står DDR för Deutsche Demokratische Republik alltså mer typ 'tyskdemokraterna' go figure
  • oOOo  oOOo
    Missermajser skrev 2014-01-11 20:47:05 följande:
    Ja man dom hade proletariatets diktatur kvar i partiprogrammet och det innebär betydligt mer än ett namn. 
    Intressant att ha både diktatur och demokrati i sitt program. Antar att en gemensam nämnare hos vänstern är förmågan att hålla motsägelsefulla teorier i huvudet samtidigt utan att blinka
  • oOOo  oOOo
    Missermajser skrev 2014-01-11 20:56:18 följande:
    Sen när blev SD ett vänsterparti?
    Du menar att de för en motsägelsefull politik och således måste vara vänster? Nu kan det ju vara så att även höger också har den förmågan även om de inte rekryterar bland samhällets mest okunniga i första hand.
  • oOOo  oOOo
    themia skrev 2014-01-12 00:18:15 följande:
    Eftersom en rad kända företrädare för SD gjort främlingsfientliga uttalanden i olika sammahang 
    Du tänker på sådana som före detta socialdemokraten Jonas Åkerlund? 
  • oOOo  oOOo
    nihka skrev 2014-01-20 20:22:13 följande:
    Som sagt ingick spontana legkollar.

Hur enligt din mening ser en norrman ut som man då lämpligen man inte kollar?
    Kanske så här

• oOOo  oOOo
    sjuttiofemman skrev 2014-02-16 22:53:19 följande:
    Det tror jag nog inte. Det är pga all rasism som kommer från Sd som iallafall jag avskyr dem.
    Är det inte jobbigt att vara så fylld av avsky?

Kan inte vara bra för blodtrycket.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?