Inlägg från: Errol Flynn |Visa alla inlägg
  • Errol Flynn

Varför hatar folk SD?

Dorian Ertymexx skrev 2014-03-05 17:32:00 följande:
    Tror du att det aldrig hänt? För att sportfans är så städade och nyktra och trevliga?
    Jag tror inte det har med unken kvinnosyn från hemlandet att göra. Om det inte är ett invandrarlag förstås för då kanske man kan förena de tu, vad vet jag.
    Jag pratar inte om hejarklacker. Eller städade 50-åriga inskränkta gubbslem. Jag pratar om när man blir tilltalad som hora endast för att man är svensk trots att man själv inte öppnat käften. Men du ska som vanligt förringa det svenskar utsätts för. Inga överraskningar där inte. Ditt bästa försvar i alla lägen: men DOM då!!!!
    Jag är som en krokodil. Stor käft och små öron.
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-05 17:36:42 följande:
    Det kan visst hända. Men du tror inte det har litet att göra med att de rikare lidingöföräldrarna har råd att skaffa deras barn hobbies och sysslor som fattigare föräldrar inte har råd med.
    Ok. Ta valfri ort i Norrland. Tror du det finns ungdomsgårdar för 18+ där? Eget ansvar finns det något som heter. En del av problemet är säkert att svenska förståsigpåare klappar invandrare på huvudet och behandlar dem som offer och mindre vetande.
  • Errol Flynn
    Hummelnr12 skrev 2014-03-05 18:45:58 följande:
    Ghetto relaterar jag till Theresienstadt och Warszawa, en bunke personer med ss runor på kragen osv osv. Men som sagt det är lätt att hacka på områden man inte besökt utan bara läst om, vissa falanger har rätt lätt för det. Faktum är att det är ett område på Rosengård det är stora problem med, det är Herrgården, vad inte många vet är att det finns villa område där och bostadsrätter. Men som sagt vi drar hela området över en kam. Eller det är medias bild att dra hela Rosengård över en kam. Vad jag tycker är ganska märkligt är att så fort det står något negativt om invandrare i tidningarna då funkar det vänsterextremistiska drevet för Sd fantaster, men annars så är de fostrade direkt av tjekan och bara ljuger och förvränger, ja förutom Avpixlat då Sveriges motsvarighet till Völkischer Beobachter
    debatt.svt.se/2014/02/27/svik-inte-fororten-skiten-maste-fram/

Ganska bra artikel.
  • Errol Flynn
    themia skrev 2014-03-06 09:49:52 följande:
    Om du ska skratta eller gråta får du själv avgöra.

Jag vet inte riktigt vad du vill säga, men det låter som om du påstår att alla politiker växt upp i välbärgade hem.
    Och dessutom kallar du det för sanning!

Visst finns det politiska "broilers" som fötts med silversked, läst på Lundberg och fått glidväg in i politiken.
    Men dessa är undantag, de allra flesta som ställer upp helhjärtat i partierna för att gratis eller med en spottstyver i ersättning jobbar för att göra tillvaron bättre för alla andra, är människor som växt upp i vanliga arbetares hem.

Har du själv gjort någon insats för samhället?
    www.aftonbladet.se/nyheter/article18264413.ab

Det här undrar jag lite över....
  • Errol Flynn
    themia skrev 2014-03-06 10:15:25 följande:
    Så varför ställer inte du upp som politiker, med din briljanta intelligens och dina lysande kunskaper, skulle du kunna göra underverk?
    Eller ... ?
    Menar du att jag ensam ska rensa upp 30 års skit som våra sittande ställt till med? Jag kan försöka när barnen är äldre. Än så länge skulle jag inte utsätta mina barn för att ha en mamma som är aktiv inom SD då det finns så många rättshaverister som inte förstår vad folkvalt parti är.
    Till att börja med så kan ungdomarna i ghettona sluta kasta sten på poliser, brandmän, ambulanser och väktare så är vi en liten bit på väg.
  • Errol Flynn
    sjuttiofemman skrev 2014-03-06 10:21:04 följande:

Hen skulle bli nya Moussolini med dessa skruvade åsikter..
    And you would bask in my glory.....
  • Errol Flynn
    themia skrev 2014-03-06 11:13:36 följande:
    Vem har sagt att du ska göra de ensam? 
    Men gör åtminstone nånting i stället för att kräva att andra ska göra det, medan du bara klagar.
    Gnällspikar av din sort finns det gott om
    Och din för all del. Jag gnäller inte. Jag diskuterar precis som alla andra. Börja med dig själv istället.
  • Errol Flynn
    themia skrev 2014-03-06 11:42:36 följande:
    Jag är aktiv politiker sedan 30 år, så jag känner mig inte träffad men det gjorde tydligen du.
    Nope. Inte ett dugg. Fortfarande inte gnällig.
  • Errol Flynn
    themia skrev 2014-03-06 11:42:36 följande:
    Jag är aktiv politiker sedan 30 år, så jag känner mig inte träffad men det gjorde tydligen du.
    Och när jag skrev börja med dig själv så menade jag inte yrkesmässigt.
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-06 13:11:52 följande:
    Spännande. Tre toppolitiker på krigståg med järnrör, som faktiskt med lätthet kan döda, det är "gammal skåpmat", men en tårta är det värsta sedan 9/11... Bara hos SD-fansen!
    Ja hot mot demokratin ska tas allvarligt. Tur att fler tycker som jag. Och sluta tjata om järnrör, den stafettpinnen tog Doudou Ahoka över med råge.

www.expressen.se/nyheter/rattegangen-for-morden-fortsatter/

Svar på tråden Varför hatar folk SD?