Inlägg från: sjuttiofemman |Visa alla inlägg
  • sjuttiofemman

Varför hatar folk SD?

Philipsson skrev 2014-02-25 23:44:28 följande:
    Varför är du så förtjust i apartheid? Kan du inte förklara det?

Om du svarar på min fråga så svarar jag på din :)
  • sjuttiofemman
    Philipsson skrev 2014-02-26 00:08:04 följande:
    Du förfalskar citat ideligen, lägger ord i mun' på folk. Varför skulle jag svara på frågor från en förfalskare?

Så här gör du och dina polare varje gång, när ni inte kan svara så ballar ni ur. Ryggmärgsreflexen är inte alltid rätt reaktion, speciellt inte hos sverigedemokrater..
  • sjuttiofemman
    Philipsson skrev 2014-02-26 00:27:44 följande:
    Men varför visar du inte varifrån du har hämtat det du påstår att JÅ har sagt? Det kan ju inte tolkas på annat sätt än att du själv har hittat på det...as usual!

Har gjort det ett antal gånger i denna tråd men här kommer det igen..

• sjuttiofemman

Erik Almkvist briljerar igen, ger kvinnorna en rejäl verbal käftsmäll:

wp.me/p2oCcR-3vR

Finns även lite annat läsvärt också, som att ovan nämnde person anser att kvinnor av naturen vill kämpa för sex. Det är hans inlägg i samtyckesdebatten, ska man skratta eller gråta?

• sjuttiofemman
    Dorian Ertymexx skrev 2014-02-26 17:42:06 följande:
    Den här är snäppet "bättre":

Och han heter FORTFARANDE Szilág, juh!!

Djupt imponerande. Hur var det, har partiet ett kvinnoförbund eller var det kvinnoförbud?
  • sjuttiofemman
    UniqueSnowflake skrev 2014-02-26 18:25:17 följande:
    Inget svar, precis som vanligt. Det är lätt att vara totalt fördömande, det är såååå svårt att tänka själva!

Jag vet hur det känns, du och andra Sd-lobbyister brukar köra ner huvudet i sanden så fort man påvisar rasism eller andra tveksamma utspel från Sd..
  • sjuttiofemman

Det här påminner starkt om Sd-lobbyisterna här i denna tråd, kritik tas inte bort här men "ser" den märkligt nog inte..

wp.me/p2oCcR-3we

Kan det vara så att ifrågasättande är för jobbigt för Sd?

• sjuttiofemman
    Errol Flynn skrev 2014-02-27 09:58:41 följande:
    Det var länge sedan nu men jag tror det var för att våldtäktsmannen kände sig hotad och hans namn cirkulerade på nätet. Och gud förbjude att en våldtäktsman som dessutom slog sönder tjejen totalt med ett baseballträ under våldtäkten ska känna sig hotad.

Nu fick han en ny chans att våldta en 84-åring under knivhot. Både oralt, analt och vaginalt. Det är killen nere i vänstra hörnet. Lite patetiskt att Aftonbladet försökte beskriva dem som svenskar och använde svarta siluetter som föreställer vita män. De har faktiskt sådana som representerar svarta män men de användes inte.

Ja Sd och tydligen du vill ha ensamrätt på att definiera vad som är svenskhet. Vad på siluett-bilderna anser du visar på att det är vita män?

Jag har gång på gång försökt få ur er Sd-lobbyister (eller värre) vad som är svenskhet men ni klarar inte av att ge den definitionen.

Jag har nu för en gångs skull gjort en anmälan av ett inlägg, dels vet man inte sanningshalten i den bilden du la ut och dels lägger du ut personuppgifter vilket inte är tillåtet. Det känner du till men i din iver att sprida rasistisk propaganda så skiter du i det.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?