Inlägg från: UPPERCASE |Visa alla inlägg
  • UPPERCASE

Varför hatar folk SD?

effemgea skrev 2013-12-17 22:56:58 följande:
    Stackars Vitryska hockeyhjälten som hävdar att det finns intelligent liv inom SD. 

Du noterade säkert att Suffering är så i gasen nu att hen inte ens kan hålla rätt på sina signaturerFörvånad

Hur länge tror du han får kackla den här gången. Jag såg att han redan blivit lite vingklippt i en annan tråd.
    Ska man citera saker så är det A och O att man attribuerar det till rätt person. Jag har dessvärre även om jag börjar misstänka det kan ligga någon sanning i det hela inte sagt detta. 
    Don't make me use UPPERCASE.
  • UPPERCASE
    Velouria skrev 2013-12-17 23:01:22 följande:
    Nyligen avpixlades ju en del pga vad de hade skrivit på nätet. Skandal. Och att de flesta av dem kom med ena ursäkten och förnekanden efter den andra är ju bara mer skandal. Det är liksom det nyaste av alla SD -skandaler.
    Definitivt en skandal. De politiker som uttryckt sig så ska heller och har också blivit utkörda från partiet.
  • UPPERCASE

Och varför ska inte SD anhängare få föra fram sina åsikter på detta forum? Passar inte tråden är det bara att lämna den?

• UPPERCASE
    effemgea skrev 2013-12-17 23:06:28 följande:
    Ja, jag tror att det var Nihka jag vände mig till. Men jag kollar väl.

Ja, det var Nihka mitt inlägg var riktat till.
    Ja? Och jag kan adressera dig för det var Nihkas inlägg till mig du citerade. Kolla alla mina inlägg om du vill jag har inte skrivit så överhuvudtaget. 
  • UPPERCASE
    nihka skrev 2013-12-17 23:09:52 följande:
    Fucking underbart. nu har du blandat ihop dina nick på allvar. Klart "du" inte skrev det. Det var ju Mattsonnicket som skrev det och Caset svarar.

Och detta har du samma belägg för som att SD är främlingsfientligt? Ja är du miljöpartist så bekräftar du exakt vad jag skrev ovan.
    Man blir mörkrädd på det här forumet ibland.
  • UPPERCASE

"Miljöpartister är de näst värsta "politiker" vi har i samhället. Skenhederliga och tänker inte längre än näsan räcker." Är vad jag har skrivit, Men jag borde nog lägga till paranoida och icke verklighets förankrade.

Men jag har väl förmodligen 4 armar och två huvuden så jag har tid att skriva väldigt långa poster samtidigt som jag skriver till dig med det här nicket. 

• UPPERCASE
    nihka skrev 2013-12-17 23:17:01 följande:
    För att vänsterpartiet inte har några problem med att erkänna att de är vänster medan inom SD går det trögt med att erkänna att man erbjuder fristad för rasister.
    Det är väl det man inte gör eftersom de blir utsparkade på löpande band? Men kul retorik, när vänster ställer sig bakom extremist organisationer som inte drar sig för att ta till våld så är det något vackert och beundransvärt. 
    När SD inte ställer sig bakom vad du tror de är (Vilket de tydligt gjort klart att de inte är för de som har någon form av förståndsbegåvning) så är det skandal.

Känns lite samma sak som att inte jag erkänner att jag är ubåt, Vitrysk hockeyhjälte och Mattson fast jag inte är det?
  • UPPERCASE
    nihka skrev 2013-12-17 23:19:12 följande:
    Ta upp det med han Mattsson. He´s dying to hear what you have to say.

Och återigen vad har Mattson med dina vanföreställningar att göra. Jag diskuterar gärna med honom/henne men det känns överlag som vi är ganska överens. 
    Jag står inte bakom någon rasism i allafall men däremot en betydligt stramare flyktingpolitik. 
  • UPPERCASE
    Thomas Mattsson skrev 2013-12-17 23:34:49 följande:
    Tror inte du behöver bry dig så mkt om den här personens paranoia, hon tror nämligen att Sverigedemokrater har flera hundra nicknames var (jag skojar inte, hon har sagt det) Alla dessa nicknames skaffas tydligen för att rösta i FL.s superviktiga omröstningstrådar för att få SD att se större ut än vad dom är. Jojo.

I princip så finns det bara en SD.are på FL, den personen ska tydligen prata med sig själv i trådarna

Hon verkar inte direkt lysande på att urskilja olika personers vokabulär och retorik heller om man säger så
    Ja det verkar så. Jag har roligare saker för mig än att prata för mig själv. Nej och tydligen inte heller olika skrivstilar. 
    Men nåja.
  • UPPERCASE

Suck   

Svar på tråden Varför hatar folk SD?