Inlägg från: Velouria |Visa alla inlägg
  • Velouria

Varför hatar folk SD?

Gert, Granskning Sverige...är det sådana källor som du tror håller i rättegångar? Är det fakta? Som inte alls är vinklad av SD-fascisterna?

JImmie Åkesson, du är Sveriges största integrationsproblem
  • Velouria

Kunigunda, kan jag få inboxa dig?

• Velouria
    Philipsson skrev 2014-10-29 13:12:27 följande:
    Du är ju totalt okunnig. Vad har Sd för inställning i Israel-Palestina-frågan t.ex. Hur nazistisk är den hållningen? Hur vore det om du läste på en smula?
    Hur är jag okunnig? SD är det mest splittrade partiet ever. Har du ens följt deras utveckling? Trög much? De är en blandad skara av allt möjligt skit. De innehåller nazister, sionister, islamofober osv. Sionisterna bryr sig inte om nazisterna i partiet så länge det förs en extrem islamofobisk politik och nazisterna bryr sig inte om judarna och sionisterna i partiet så länge de får en verklig plattform att kunna utföra sin politik på. Alla de samarbetar med varandra eftersom SD är deras enda chans att verkligen kunna synas och höras OCH påverka samhället.

T.ex. Ekeroth är ju jude men han bryr sig inte om SDs samarbete med högerextrema krafter i Europa. Och de högerextrema bryr sig inte om Ekeroth eftersom de nu har verklig chans att kunna göra verklighet av sin politik.

Vad de har lyckats åstadkomma gemensamt är en sorts ny rasism. Den är riktad enbart mot MENA-folk som är muslimer. Det är detta hat som för SD-folket samman, nazist som sionist.
  • Velouria
    Centurione skrev 2014-10-29 15:46:54 följande:
    Fast jag tycker också att sådana saker ska kunna vägas in. Vi kan inte välja vilka som föds här i landet, men de som vi tar in fast det absolut inte är någon självklarhet, skulle vi kunna sovra ibland.
    Okej, men vi kan alltså, i SD-teorin, välja vilka som ska få fortsätta att bo här. Eller hur?
  • Velouria
    Philipsson skrev 2014-10-29 14:51:34 följande:
    Men vad har nazismen för koppling till motstånd gentemot islamism? Du hystar ur dig en massa saker du inte har en aning om, så obildad du är. Läs några böcker och återkom efteråt.

Sd är pro-Israel, har varje gång tagit ställning för Israel. Mycket kan man säga om det, men nazistiskt kan det knappast vara, bortsett från bland obildade Sd-hatare då, som får sin världsbild från Facebook.
    Jösses...ju mer du försöker bortförklara desto mer inser jag att det är du själv som inte har en aning om SD.

Själva SD-topparna i riksdagen må vara pro-Israel Kräks Dock har de inte så mycket emot att samarbeta med de mer nazistiska folken. 

Släpp Avpixlat lite och skaffa dig riktig uppfattning om SD och alla dess olika grenar samt samarbetspartners. Senaste tillskottet (läs stolpskottet) som SD valt att samarbeta med är 
    Robert Jaroslaw Iwaszkiewicz. Förintelseförnekare deluxe. Varför säger inte Ekeroth något om samarbetet med honom och därigenom det högerextrema Hitlervänliga partiet han framträder?

Jo, för att de behöver varandra i detta nu. Fattar du verkligen inte det? Obestämd
  • Velouria
    Centurione skrev 2014-10-29 16:05:10 följande:
    Nä. Svenskar har en arvsrätt till det här landet, hur störiga de än är. Dessutom finns det ju ingenstans att utvisa dem. Vi har inga kolonier.
    Mja, det där lät lite knasigt faktiskt. För att ändå spinna vidare på ditt påstående kan vi säga som så att det är svenska medborgare som har arvsrätt till det här landet. Hur störiga de än är

Hur som helst. Hur som helst. Du anser att störigt beteende ska uppmärksammas enbart hos de som blivit svenska medborgare men har sina rötter annanstans men att störigt beteende inte ska uppmärksammas hos svenska medborgare som haft sina rötter i Sverige i många generationer bakåt?
  • Velouria
    FiaMedFunkk skrev 2014-10-29 16:15:36 följande:
    Haha! Alltså, va? Vilka är de mer nazistiska folken?

Vilket skämt.
    I rest my case Skål
  • Velouria
    FDFMGA skrev 2014-10-29 16:14:31 följande:
    Hm, det finns ett tydligt samband mellan SD och språklig oförmåga. Många sverigedemokrater saknar språklig förankring, vilket i sig också är en förklaring till alla ständiga missförstånd.

Om du hade fått lite hjälp med meningen "De flesta hatar SD för att de är hjärndöda. Riktig spån och saknar all form av intelligens." så skulle du ha undvikit din fadäs.

Min uppfattning är faktiskt att det mycket väl kan vara så att SD är det politiska parti i världen som samlat den mest stupida anhängarskaran, åtminstone tycks anhängarna på FL ligga i hårdträning inför OS i synapströghetTomte
  • Velouria
    FDFMGA skrev 2014-10-31 16:58:40 följande:
    Nja, jag vill inte påstå att jag inte anser att sverigedemokrater tillhör mänskligheten, men de är självklart en del av mänskligheten som är mig ganska främmande, oavsett om det rör sig om sådana som påstår att andra är drogade eller om det rör sig om gruppen med kvinnoskräck eller de som kvackar med psykiatriska diagnoser på nätet.

Mig veterligt finns det bara en sverigedemokrat på FL som kan argumentera som vanligt folk.
    VEM??
Svar på tråden Varför hatar folk SD?