Inlägg från: sjuttiofemman |Visa alla inlägg
  • sjuttiofemman

Varför hatar folk SD?

effemgea skrev 2014-02-21 01:32:35 följande:
    I ts ställs frågan varför SD är hatat. Jag hatar inte SD men jag föraktar den mentalitet som kräver andra att förakta för att skapa en samhällsbild.

Jag hatar inte heller Sd, men de gör mig förbannad med sin översittarstil och dubbla ansikte. De försöker vara PK men rasismen finns där hela tiden.

Och så är de, precis som vitryssen, oerhört lättkränkta. Uttrycker man sig på ett sätt som kan tolkas så tolkar de det på det sätt för att få möjligheten att plocka fram offerkoftan.
  • sjuttiofemman
    Audhild01 skrev 2014-02-21 12:22:46 följande:
    Fast det är ju SANT. I verkligheten är många av dem uppåt 30. Och INGA är BARN i ordets egentliga bemärkelse (alltså förpubertala). Detta med den fyraårige pojken i öknen t.ex., som skulle ha gett sig ut på flykt på egen hand ifrån Syrien till Libanon, var ju en skröna...

Jaaa alla flyktingbarn är ju nästan 45 bast! Eller pensionärer!

Snacka om indoktrinerad.
  • sjuttiofemman
    Henke Arnstad skrev 2014-02-22 00:27:31 följande:
    Jag vill inte vara otrevlig men jag tror att du är ganska smart och analytisk? Kan det stämma?

Apropå inget, har inte den samhällsbärande och begåvade sajten IRM skrivit något nytt på slutet?

Vore extremt viktigt och kul att höra dessa nyheter? Själv har jag svårt att se hur vårt samhälle skulle överleva utan dessa arbetslösa kommunist-ungdomar som hittar sprängstoff varje dag.

Tackar gud för att dom finns, framförallt att DU finns som låter oss vanliga dödliga veta.

Tack!

Än en gång, Tack!

Du gör det verkligen bra!

Om du mot förmodan någon gång skulle börja arbeta och betala skatt så hoppas jag verkligen att du fortfarande hittar tiden till att posta länkar till den här intelligenta och livsviktiga sajten.

Tack än en gång.

Sjuttiofemman 2014!

Nämen, är det inte ännu ett nytt konto på FL? Grattis, men är det inte jobbigt att skapa nya konton hela tiden?
  • sjuttiofemman
    Audhild01 skrev 2014-02-21 12:24:45 följande:
     Det här var rätt kul (eller skulle vara kul om man inte började tänka på vad de kostar oss i onödan):

En anställd vid ett boende för ensamkommande ?barn?: ?Ett antal killar som på pappret är 16 år, har kommit till mig för att få hjälp med att köpa medel på apoteket för att motverka deras åldershåravfall.?

Jag har läst om anställda som tar hand om ensamkommande flyktingbarn som regelbundet får ta emot hot mot deras liv bara för deras arbetes skull. Kul va?
  • sjuttiofemman
    Audhild01 skrev 2014-02-21 12:22:46 följande:
    Fast det är ju SANT. I verkligheten är många av dem uppåt 30. Och INGA är BARN i ordets egentliga bemärkelse (alltså förpubertala). Detta med den fyraårige pojken i öknen t.ex., som skulle ha gett sig ut på flykt på egen hand ifrån Syrien till Libanon, var ju en skröna...

Puberteten infaller ofta runt 12-årsåldern. Så du menar att alla människor över 12 år är vuxna? FN definierar barn som människor under 18 år. När man är 17 bast så börjar skägget växa fram och det stör skiten ur avpixlats "sansade" läsare. Och uppenbarligen Kent Ekeroth eftersom han stödjer bloggen ekonomiskt.
  • sjuttiofemman
    Henke Arnstad skrev 2014-02-22 00:47:24 följande:
    Varför skulle det vara det?

Är det inte jobbigt att inte veta något om omvärlden? Även när stenarna har kastats, vuvuzuelorna har tystnat och palestina-sjalarna har dragits ned så fortsätter jorden att snurra.

Kvar står en obildad och pubertal idiot med vidöppen mun, vem vill vara den killen liksom?

Fått något arbete än förresten?

Jotack, jag har två arbeten. Parallellt medan jag pluggar. Men hur är det relevant till diskussionen?

Kanske dags att krypa tillbaka under den svastika du kravlade fram ifrån?
  • sjuttiofemman

@ audhild01

Tydligen ansåg moderatorerna att ditt inlägg om svenskfödda idrottare med annan etnisk bakgrund vara hets mot folkgrupp, vilket jag instämmer i. Det var ren och skär rasism att nedvärdera någon pga sitt etniska ursprung.

Men jag förstår att du röstar på Sd, de har samma vidriga syn på saken.

• sjuttiofemman
    Henke Arnstad skrev 2014-02-22 01:01:50 följande:
    Visste inte att regeringen lyft fram näthatisk vänsterextremism till den milda grad att det numera kallas för arbete, hur mycket tjänar man på det?

Ditt andra "arbete" som hatbloggs-länkare, är det ett viktigare arbete än murare, diplomat eller elektriker?

Ber om ursäkt i förhand för min usla människosyn, men skulle rentutav världen klara sig helt utan dig rent krasst?

Är det ett hot?
  • sjuttiofemman
    Politisk härdsmälta skrev 2014-02-21 23:23:21 följande:
    Hatet och demokratiföraktet växer tyvärr dag för dag och tar sig ständigt nya obehagliga uttryck. Utvecklingen är otäck. Jag är allvarligt oroad för följderna.

Ja om detta stämmer så är det inte okej. Men varför ta upp det i en tråd där man undrar varför folk hatar Sd?
  • sjuttiofemman
    Henke Arnstad skrev 2014-02-22 01:33:27 följande:
    Det här med att markera är viktigt, för dig och dina vänner ligger det här inte riktigt på riksdags-nivå.

Det är som sagt vanligt att ni, börd av det blodröda slöddret spelar på ett martyrskap och att ni ibland får storhets-vansinne under era yviga cannabis-sessioner.

Polisväsendet gör dock ofta historien kort - gråtandes spyr ni sedan hat på diverse nätforum och spelar på offer-rollen in i absurdum.

Dags att släppa det hela och gå vidare?

Spela offer har sverigedemokrater ensamrätt på..
Svar på tråden Varför hatar folk SD?