Varför hatar folk SD?
sjuttiofemman skrev 2014-02-18 10:38:59 följande:
Mm jag vet hur det känns. Jag har blivit kallad vänsterextremist, stenkastare, kommunist och haschrökare av folk här. Så jag tröttnade och använde samma retorik tillbaka några gånger. Men då är det tydligen otroligt hemskt enligt vissa. Avpixlats kommentarsfält innehåller inte bara ett undantag av rasism, det dränks av rasism. Det är bara att ta en artikel om flyktingbarn (där barnen beskrivs som "barn" för att göra sken av att flyktingbarn regelmässigt ljuger om sin ålder), kommentarsfälten är fyllda av rasism. Jag har inte hittat en enda kommentar som visar medlidande. Den sajten stöttas av Kent Ekeroth dessutom, borde vara skäl nog för uteslutning ur partiet eftersom de har "nolltolerans" mot rasism.
Hur skulle den sajten vara laglig anser du? Eftersom det är en blogg utan ansvarig utgivare så finns det ingen att ställa till svars.
Interasistmen.se har som enda uppgift att granska Sd. De är tydliga med det. Och ja, ibland anser jag också att den sajten gör en höna av en fjäder. Men varför måste jag säga det när vissa här avgudar avpixlat som den enda sanningen i en enda stor nationell konspiration?
Jag behandlar andra som de behandlar mig, hade vissa här kunnat avhålla sig från personangrepp så hade jag också gjort det. Har jag gett mig på dig personlige förresten? Varför tar du åt dig när jag häcklar Sd?
Hur tar interasistmen billiga poänger förresten? Det är ju Sd själva som står för materialet..