effemgea skrev 2014-04-07 23:13:24 följande:
Mm.
Själv tycker jag att du skruvar till det rät bra. Du tar fram själva essensen i andra sverigedemokraters budskap, men avskalat och helt utan de PK-krumbukter som annars är så vanliga: Du gör det lättare att komma ihåg partiets egentliga budskap.
Allra mest gillar jag när du har dina uppenbarelser. Just där tror jag att det är som tydligast hur primitiv sektens religion är. I och för sig dräller den här tråden av sektmedlemmarnas uppenbarelser, men de är sällan så avskalade som dina.
Tack för dina bidrag!
Leonard Cohen skrev 2014-04-08 00:06:16 följande:
Tycker väl själv att jag pulveriserar snarare än att skruva på vänster-sektens beteende, antagligen beroende på min eminenta förmåga att tala klarspråk, helt orädd för avstängningar, ip-blockeringar och det fascistiska förtrycket vi intellektuella ofta utsätts för.
Kvällen har varit ovanligt angenäm i och med tokanmälerskans frånfälle.
Det du kallar för uppenbarelser är för oss vanliga arbetande demokrater rena fakta, negrer och araber som du och dina cannabis-stinkande vänner vill massimportera till Sverige skapar enligt statistik enorma kostnader, ökad kriminalitet och segregation.
No Swedes in Husby u know
Under era sekt-liknande möten faller ofta statistik ifrån SCB, Migrationsverket och BRÅ i glömska och ni faller djupt in i dimman - visionerna kommer - skramliga strängar ljuder
Hand i hand i ett rökmoln så kommer ni överens om att ni ska rösta på miljöpartiet, en sluddrande röst ropar på Stalin - den drogstinne Romson slänger sig över och tystar.
Som sagt, det är befriande med demokrati och när tokanmälerskan inte huserar här. Nu kan jag berätta hur små ap-lika hjärnor ni har och hur arroganta ni är inför statistik, jag kan förtälja att negrer och araber är dåliga för Sverige eftersom dom har för låg intelligens - therefore deras obenägenhet att själva bygga upp demokratiska och rika samhällen. Det är också därför deras arbetsfrekvens är under 50% i Sverige. Ni har så små hjärnor att ni tror att det är bra
Det är faktiskt jätteroligt
MP 2014 / Hälsningar från ett gruppboende på Södermalm
Varför har ni så låga utbildningar? Hur komma sig 0,1 på högskoleprovet?
All bidrag som visar vad SD och sverigedemokrater står för är välkomna, tycker jag.
Mycket tas ju bort, tyvärr - man skulle kunna beskriva SD som en klottrande sekt, där helheten av klottret blir kvar i kloakutrymmen som avpixlat men där det mesta tas bort på mer anständiga platser, som t ex Familjeliv.