Varför hatar folk SD?
*Från MENA.
*Från MENA.
Vad tycker ni om den här?
www.corren.se/nyheter/kinda-atvidaberg/den-demokratiska-processen-ar-helt-satt-ur-spel-7053047.aspx
Jag måste den här gången faktiskt säga att jag håller med honom. Visserligen får många människor hjälp ut ur misären, fast då är det på bekostnad av andra människors trygghet. Och jag stör mig en del på att flyktinganläggningar har slutat upp som vinstindustri.
Alliansen med dess sjukt överdrivna kapitalism som går ut på att enbart tjäna en massa pengar på folk på bekostnad av annat folk måste bort helt enkelt. Gjorde jag värsta tankevurpan nu?
Och nej, SD är fortfarande inte den rätta lösningen. De kör på helt annan nivå som jag inte står på. De är ju bara en bunt inskränkta rasister och islamofober som aldrig någonsin verkar ha något vettigt att komma med förutom "minska invandringen så ska Sverige må gott".
Bra där, Sverige. Eller inte...
www.svd.se/nyheter/inrikes/3661956.svd
Så jävla korkad Det går nog inte att dumförklara sig mer än såhär. Till och med Kristdemokraterna skäms nog för att vistas i samma rum som det här stolpskottet.
www.interasistmen.se/religion/sd-topp-fornekar-evolutionen-vill-lara-ut-alternativ-skolor/