nihka skrev 2014-03-30 12:06:49 följande:
Hahahaha. Räknar du med Sufferings alla alias nu? Och en handfull andra som ständigt blir utkastade och uppstår i nya skepnader? Dessa mer flyktiga medlemmars tokröstande i alla undersökningar där man kan framhäva SD hade nyligen roliga konsekvenser. Vilket stöd för SD! menade man (löjligt många procent) samtidigt som alternativet "jag röstade på SD i förra valet" bringade många gånger fler procent än SDs 2010 valresultat...
Du är inte den första som gör den här räknemissen. SD har INTE en miljon sympatisörer. Medborgare från 0-17 får varken delta i opinionsundersökninger eller rösta.
Jag kan inte se var jag sprider hat. Jag uttalar mig inte ens om andras intelligensnivå fast det stundvis haglar sådana skitkommentarer över mig - de flesta bortplockade såsom otaliga av de nick som framfört dem. Jag har också blivit utsatt för hot. Jag talar mest om vad SD och SDare säger och gör och det ogillar man så klart ungefär som ungar inte gillar att höra att de inte ska dra katten i svansen.
Jag tror långt från alla sverigedemokrater har förstått att principen en person en röst gäller i det riktiga valet.
(Det är väl därför de startar alla omröstningar på FL och triumferar över att hälften av Familjelivs medlemmar sympatiserar med SD när 62 röster har avgetts varav 32 är på SD)
Jag tror nog att jag ska strunta i att poströsta och i stället rösta i vallokalen.
Det skulle kunna bli ett kul spektakel om det dyker upp någon förvirrad existens som upprört förklarar att hen har 718 alias på nätet och att hen är ombud för alla dessa.
Jag tänker mig att det kan börja kacklas om demokratur, åsiktsförtryck, landsförräderi, oikofobi och kommunism när valförrättaren försöker ge sverigedemokraten en grundkurs i demokrati.
Särskilt oikofobikacklet skulle kunna bli en upplevelse utöver det vanliga. Jag har bara sett uttrycket i skrift, men kan tänka mig att den vokala varianten utstött av en sverigedemokrat i stark affekt skulle kunna låta typ:
Oik, oik, oik, oiko, oikofobi