Inlägg från: Gert |Visa alla inlägg
  • Gert

Varför hatar folk SD?

Dorian Ertymexx skrev 2014-04-13 12:47:57 följande:
    Just genom att det inte är fler som engagerar sig politiskt. Och det är inte direkt vardagsmat med arga muslimer som klagar heller. Och, iofs föga användbart i en diskussion, men de flesta jag pratar med är mestadels nöjda. Men jag pratar iofs inte med så enormt många heller.
    Så när folk inte engagerar sig politiskt, då är de nöjda med samhället? Iofs är de väl ganska nöjda med bidragen de får när de kommer till Sverige.
  • Gert
    Dorian Ertymexx skrev 2014-04-13 13:05:40 följande:
    Lustigt det där. Om Researchgruppen luskar ut någon så är det "DDR-fasoner" (för att citera en ny låt), men när Avpixlat gör samma sak är det helt i sin ordning.

Mycket av den där dubbelmoralen idag, ser jag. Quad licet Iovi, non licet bovi borde vara SDs motto.
    Vad har Researchgruppens avslöjande och Avpixlat med smygfilmarens brottshistoria att göra?
  • Gert
    Dorian Ertymexx skrev 2014-04-13 13:08:00 följande:
    Lustigt hur alla dessa "jag är inte rasist"-er försvarar rasister med sådan glöd va...
    Lustigt hur man blir uthängd som rasist bara för att man säger att vi ska ta hand om de vi har först. 
  • Gert
    Dorian Ertymexx skrev 2014-04-13 13:09:20 följande:
    ...skriver han som är ack så vredgad på Researchgruppen. Oh the irony...
    Researchgruppen består själva av kriminella. Daban Ibrahim kanske kan få jobb hos dem. Där borde han känna sig som hemma.
  • Gert
    Dorian Ertymexx skrev 2014-04-13 13:13:29 följande:
    De hängde ut folk som i sin tur hade hängt ut folk. Och hotat dem, hatat dem och skrivit vidrigheter till dem.

Men du kan ju alltid fråga alla de barn som Avpixlat och dess föregångare hängt ut, kanske?
    Du hittar på och ljuger i vanlig ordning, Dorian. De privatpersoner som Expressen hängde ut hade inte hängt ut, hotat eller hatat någon.
  • Gert
    OneWish skrev 2014-04-13 13:21:25 följande:
    Det är väl svårt att inte tro mycket om er, ni beter er ju som små barn och varken motiverar eller kan dra fram minsta lilla fakta i något sammanhang.
    Det enda de gör är att länka barnsliga bilder.
  • Gert
    Dorian Ertymexx skrev 2014-04-13 13:29:15 följande:
    Du menar när de föds? För du vet förstås att det finns många muslimer här sedan 40-talet va?

Och du behöver inte oroa dig, SD-are är säkert överrepresenterade vad gäller bidrag, så ni får mer än er beskärda del.
    Nej, när de kommer hit. 22 249 kr per månad skattefritt. Så mycket får en nyanländ invandrarkvinna med tre barn i bidrag, enligt uppgifter från Försäkringskassan.

http://www.8dagar.com/2013/08/invandringens-pris-enligt.html
  • Gert
    Dorian Ertymexx skrev 2014-04-13 13:39:19 följande:
    Vilket skulle bevisas. Det finns ett namn för folk som vill spara in på bara en sorts människor, som skiljer sig från normen på ett eller annat vis. Ni brukar hävda att ni inte är den sorten. Du anar vad jag syftar på va?
    Jag anar vad du syftar på. Tyvärr har du missuppfattat vad du själv syftar på.
  • Gert
    sjuttiofemman skrev 2014-04-13 14:08:22 följande:

Hotfull framtoning? Men snälla lilla du, jag kollade på klippet och finner inget hotfullt i det. Du yrar konstant om nån brottslig och mental historia som om du känner honom, det du har läst finns garanterat på avpissat i kommentarsfälten. Du vet inte vad det är för person, du gör en massa antaganden. Det är en person som söker hjälp och blir bemött med rasism. De åsikterna hör inte hemma inom Röda Korset och det är det enda som är relevant i denna historia. Jag förstår att du gärna vill ha rasister lite överallt i samhället för att göra invandrarna så ovälkomna som möjligt, men det fungerar inte på det viset.
    Privata organisationer har FULL rätt att välja sina företrädare, precis som facket och politiska partier. Varför ska det vara så svårt att förstå..?! Röda Korsets hemsida blev för övrigt utsatt för en DOD-attack efter denna händelse, återigen ett bevis på att Sd´s hatsvans ska tysta och trycka ner alla som motarbetar rasism och främlingsfientlighet.

Om jag skrev ut mitt namn och stad här så skulle det inte ta en dag innan jag var tvungen att fly. Är det demokrati á la Sd?
    Nej, jag känner inte honom. Men domsluten talar sitt tydliga språk. Han är en farlig återfallsförbrytare. Klart att den gamla kvinnan kände sig hotat av honom. Man hör ju verkligen den hotfulla stämningen och tonläget i videon.

Här kan du läsa offentliga handlingar:
    http://www.exponerat.info/muslimen-som-filmade-och-avslojade-roda-korsetkvinnan-ar-domd-for-grova-brott/
Svar på tråden Varför hatar folk SD?