UniqueSnowflake skrev 2014-01-15 14:13:05 följande:
Men alltså vad ÄR det här?
Vad är detta för sida egentligen?
Moderator (anonym så klart) har plockat bort flera av mina inlägg i denna tråd. Varför?
Bl a skrev jag en post med kritik mot Reinfeldt, och ett inlägg om hur vänsterradikaler griper argument ur luften.
Varför censureras jag? Är ni alla som inte står till vänster lika styvmoderligt behandlade?
Ja, ett antal personer och särskilt Suffering skulle hålla med dig.
Det är verkligen på tiden att du lär dig skilja på åsiktscensur och att kränkande kommentarer om personer, sk personangrepp plockas bort. Du kallade Reinfeldt för "galning" och en annan inläggskrivare är för "korkad". Håll dig till en saklig debatt så försvinner inte dina inlägg. Om någon skulle skriva att Åkesseon är en "galning" och att du är "korkad" skulle de inläggen också plockas bort om någon anmälde dem. Det har inget att göra med om man står till höger, vänster eller på tvären bara att det verkar vanligare att SDare klagar på att de "censureras" och hur det råder "åsiktsförtryck" här. Det handlar förstås om att dessa personer inte verkar veta var gränsen mellan politisk kritik och rena personangrepp går - vilket också sätter tonen på SD-vänliga sajter som Avpixlat.
Det hat som finns mot SD är naturligtvis inget som andra har klistrat på SD utan vidare utan det är en reaktion på vad SD och SDare gör och säger och hur de säger det de säger.