Naranjos skrev 2014-01-10 21:26:39 följande:
Jag konstaterar bara att det fuskas och lägger in en länk om att 60.000 svenska pass "försvann" 2013. Det är du själv som börjar tala om att anledningen är att det är för att ta sig in i Sverige. Visst, det begriper väl jag också. Men fusket har fler dimensioner än så vilket jag påpekar inlägget du svarat på
Sen påstod jag inte att du har den ena eller andra åsikten om terrorism, jag ifrågasatte din åsikt, vilket inte är samma sak som ett påstående och OM det är så att du har denna åsikt att du i så fall är ganska ensam om den utanför vissa kretsar.
Koppla inte ihop mig med något som har med nazism att göra i fortsättningen. Det är en ideologi som stått Islam nära då de har samarbetat på flera plan. Skillnaden mellan de två ideologierna är i princip endast att nazismen mer eller mindre är död medan Isalm växer och med mål att islamisera hela världen. Där har du något att på allvar oroa dig för.
Jepp, för att vi pratade om flyktingar och påstått fusk av flyktingar. Om du vill byta ämne medan andra inte gör det får du ju låta bli att blanda ihop ämnena. Precis som man inte ska blanda ihop vädret på TV:n och vädret på uteplatsen.
Vilken åsikt exakt var det du ifrågasatte som du ansåg föranledde din skrivning rörande "OM det är så att du har denna åsikt att du i så fall är ganska ensam om den utanför vissa kretsar"?
Är det OK att jag också bara frågar om du har en viss åsikt *drar en ur luften* och sedan talar om att OM det är så att du har denna åsikt att du i så fall är ganska ensam om den utanför nazistkretsar? Jag menar det är ju inte alls samma sak som ett påstående. När man tänker efter riktigt noga är det inte ens ett insinuerande
Nazismen lever - tyvärr.