Errol Flynn skrev 2014-01-06 10:51:36 följande:
Jag tycker att det är väldigt ironiskt att Martin Fredriksson som är med i researchgruppen (AFA) är dömd för misshandel med järnrör. Och mordhot, mordbrand, brott mot knivlagen och andra diverse misshandlar. Men det har man tydligen överseende med. Han tycker ju "rätt".
Så istället för att gotta sig åt järnrörsgänget som vissa gör här, dvs 2 Sverigedemokrater lyfte upp varsitt järnrör kanske vi kan hänvisa till AFA-Martin istället som faktiskt slagit någon upprepade gånger i huvudet med ett järnrör och dömts för det?
Eller kongolesen Doudou som återfinns under 15 avsnitt i belastningsregistret och som mördade en tonåring och en kvinna med ett järnrör. Någon av dessa 2 stjärnor borde få ta över stafettpinnen med "järnrörsskandalen" nu.
Expressens "Avpixling" ledde bara till fördömanden från både svenska och utländska tidningar.
Jaså det var det enda som hände. Två sverigedemokrater lyfte upp varsitt järnrör. Så oskyldigt du får det att låta. Nu handlar det inte om några "vanliga" människor utan järnrörsgänget var företrädare för SDs politiska topp och handlingarnas bakomliggande uppsåt bedöms utifrån det plus hela lögnhärvan och att partiet fortsätter att hålla dem om ryggen.
Jag har inte överseende med NÅGON som begår brottslliga handlingar, men när man diskuterar i trådar som har som rubrik "Varför hatar folk SD?" är det relevant att ta upp vad SDare har gjort och sagt som gör partiet hatat.
Det Expressen gjorde var fel, men eftersom det är gjort har jag kommenterat eftereffekter och säkert är det någon som har tänkt tanken att det jag säger anonymt kanske inte kommer förbli anonymt och att någon tänker sig för en extra gång innan den trycker på skicka.