Inlägg från: Errol Flynn |Visa alla inlägg
  • Errol Flynn

Varför hatar folk SD?

nihka skrev 2014-01-23 21:14:47 följande:

Jodå. Krig gör att människor gör bestiala saker mot varandra. Det är inte en ovanlig historia att en kvinna vars man har blivit dödad måste fly med barnen för att hon nu saknar någon som kan beskydda henne.

Ja naturligtvis men våldtäkt är inte asylskäl. Men vi kanske borde kvotera in fler kvinnor bland flyktingar då de generellt verkar ha högre skyddsbehov för sig och sina barn.
    Jag är som en krokodil. Stor käft och små öron.
  • Errol Flynn
    sjuttiofemman skrev 2014-01-23 22:40:28 följande:

Ni kallar er "invandringskritiska" men det ger er inte rätten att uttrycka nedsättande om invandrare. Man KAN kritisera något utan att använda de orden. Men ni kan inte hålla er, ni tillskriver invandrare både det ena nedsättande epitetet. Av någon orsak blir ni oerhört kränkta av att det inte är okej att säga n-boll eller att Sveriges lucia ett år råkar ha mörk hudfärg.

Jag förstår uppriktigt inte vad tusan det spelar för roll?

Dra inte alla över samma kam. Normala människor inser att det finns fantastiska invandrare och det finns rötägg. Jag är enbart intresserad av volymen om det kommer till kritan. Jag vill ha liknande nivå som våra nordiska grannländer. Vi behöver reda upp de problem vi har i Sverige redan. Vi har ghetton och nu även på senare tid kåkstäder. Vi behöver strama till och göra det drägligt för de människor vi redan släppt in. Våra barn ska växa upp här och man måste se till de människor som redan bor här innan vi försöker förändra världen. Vi kan inte göra allt.
  • Errol Flynn
    sjuttiofemman skrev 2014-01-23 23:18:23 följande:

Ok varumärket då. Skitsamma om det är en glass eller dryck, eller hur?
    För vissa blev dödligt kränkta över att vissa produkter bytte namn, luciatåget såg annorlunda ut och vissa skolor slutade med avslutning i kyrkan. Men du tycker det är helt ok?
    Tjafset över nogger var larvigt. Nogger syftar på nougat och det är väl ett neutralt ord.
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-01-24 15:06:11 följande:
    Det var inte vad jag skrev. vad du tycker om SMR är irrelevant, du står höger om högern, och då behöver du inte frukta något från SMR, så inte konstigt att du inte är rädd för dem. Försök att komma ut som vänsterpartist, antirasist, homosexuell eller liknande så kanske din känsla för SMR ändras markant.
    www.exponerat.info/arschberg-och-researchgruppen-har-tagit-kreditupplysningar-pa-exponerats-kommentatorer/

Men det är okej att AFA tar kreditupplysningar på folk? Det kan inte uppfattas som annat än ett hot.
    Tror inte vänstern känner sig så rädd. Dom har media på sin sida och en del galna politiker. Om man dessutom skryter på twitter med sina olagliga handlingar så.......ja.
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-01-24 17:52:03 följande:
    Har jag sagt att det är okey? Om inte, vänligen lägg inte ord i min mun, det är mer än lovligt ohygieniskt!
    Det kom ett frågetecken efter. Tror vänstern är värre än högern. Åsiktsregistrering och förföljelse.
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-01-26 14:35:05 följande:
    Inte det minsta. Högern åsiktsregisterar frisk, inte bara kända aktivister, utan även minderåriga hängs ut. Unga flickor som "säger fel saker" hängs ut på deras siter, helt oavsett om de är politiskt aktiva eller inte. Vänstern är inte ens i närheten!
    Har högern åsiktsregistrerat mindeåriga flickor? Menar du när det gjordes skärmdumpar av deras Facebooksidor när de själva la upp bilder på sitt klotter?
  • Errol Flynn
    Digestive skrev 2014-01-26 16:13:03 följande:
    Det handlar väl mer om hur det motiveras av strömningen och om hur den försöker väcka opinion. Genom att förställa immigranters återbetalningsvilja på svenska lån, genom att förställa norsk våldtäktsstatistik, genom att förställa svenska siffror över våldtäktsanmälningar, genom att förställa brottsbenägenhet och så vidare - så kanske det inte kan klassas som kliniskt rasistiskt men tro på fan att sådana sätt att driva opinion på - går under all acceptabel kodning utav etik.

Kanske inte rasister alla gånger men en garanterad nivå utav rötägg genomsyrar hela strömningen fram till dörren på partiet. Äckligt, vidrigt och så extremt långt ifrån någonting som överhuvudtaget kan betecknas som "Stolt svensk." att det hör hemma längst ner i Sveriges soptippar.

Vet inte hur många gånger som det har känts ett behov av att tvätta händer, när en sverigedemokrat håller på med sådant. Och enbart sverigedemokrater sysslar med sådant här bland de etablerade partierna och deras respektive strömningar, enbart, uteslutande och endast. Lågvattennivån har inga som helst gränser i den här strömningen och svenskarna som representerar den, vill inte många stolta svenska ha att göra med.

Äckelfolket ur den här strömningen kan lika gärna få dela garderob med rasister och pedofiler. De har knappast gjort sig förtjänta av något mer.

"Inte rasist" betyder fan ingenting i praktiken numera. Det skulle inte sätta guldkant på den här vidriga strömningen om den så bestod utav juvelerare med USA:s guldreserv i fickan.
    Du verkar så ilsk. Har det hänt nåt?
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-01-26 23:06:56 följande:
    Hade någon gjort samma sak mot en ung SD-are hade offerkoftorna ylat värre än alla minareter i hela mellanöstern tillsammans, som de plägar göra. Och med tanke på vad det är för folk som läser dessa sidor, och vad de brukar göra med informationen, så är det milt sagt obehagligt.

Jag tror ingen kommer röra dessa flickor men det var inte så genomtänkt att lägga upp facebooksidan. Dom ska inte behöva känna sig hotade.
  • Errol Flynn
    Digestive skrev 2014-01-26 20:00:05 följande:

Förställda slutsatser utav Sveriges våldtäktsanmälningar och norsk våldtäktsstatistik gick över gränsen. För Sverigedemokraternas propagandamaskin så finns det ingenting heligt.

Ok. Trodde det hade hänt nåt särskilt som gjorde dig så arg. Men då var det bara vi Sverigedemokrater som vanligt
  • Errol Flynn
    Queenie70 skrev 2014-02-05 15:19:38 följande:
    För att de är fula.
    Tur att Reinfeldt och Co är "sex on legs" då.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?