Inlägg från: sjuttiofemman |Visa alla inlägg
  • sjuttiofemman

Varför hatar folk SD?

Thomas66 skrev 2014-01-18 21:13:57 följande:
    För att återgå till ämnet vi har minst 75 sk Svenskar som strider i Syrien med Al-Qaida grupper vad tycker du om det.Ska dom vara välkomna hit igen ?

Sannolikt ett mindre problem jämfört med de rasister som vill ta makten i Sverige.
  • sjuttiofemman
    Thomas66 skrev 2014-01-18 22:01:13 följande:
    Nja antagligen rätt snarlikt om dom nu är riktiga rasister.

Jaså hur då?
  • sjuttiofemman
    Thomas66 skrev 2014-01-18 22:26:10 följande:
    Fattar du inte det ?

Jag ser inget problem i det så då får du förklara varför det är ett problem enligt dig.

Jag ser ett stort problem i att ett parti som vill vara tredje största partiet och ett seriöst sådant, har så enorma problem med rasism. Vad är det då som inte syns? Kaliber i P1 visade insidan av Sd för fyra år sedan, frågan är om det har hänt något sedan dess?
  • sjuttiofemman

Digestive

Jag har märkt en tydlig tendens när man tvingar dessa personer att bekänna färg eller bevisar för femtioelfte gången att Sd består mest av ett gäng vita kränkta män.

Det är då tystnaden breder ut sig för att sedan återkomma med nya påståenden efter ett tag. Ungefär som skinnhuvudena som härskade i Sd för 15 år sedan, då knytnävarna tog över när orden tog slut.

• sjuttiofemman
    Velouria skrev 2014-01-18 23:24:04 följande:
    Det roliga är att om folk ser den genomträngande rasismen och hycklandet inom SD så är det PK-medias fel och folket är korkade som bara tror vad de läser i PK-media.

Men när SD presenterar något är det ren och i synnerhet sann fakta.

Och folk är korkade om de inte tror på det.

Absolut, dessa personer har ett stort förråd av offerkoftor :)

Och känner de sig inte tillräckligt kränkta av media så iscensätter de några "attentat" för att få tycka synd om sig själva lite
  • sjuttiofemman
    Errol Flynn skrev 2014-01-19 15:51:34 följande:
    SÄPO har anmält restaurangen för diskriminering. Kanske inte så smart att ljuga ihop historier med SÄPO-vakter närvarande? Jag litar mer på polisen än inskränkta idioter.

Nja, Säpo gjorde en anmälan så får åklagare bedöma om brott begåtts.

Men bra om han blivit diskriminerad så kanske han kan känna in hur invandrare har det i samhället.

Men Ekeroth är inte världens mest pålitliga person, ljuger och smiter undan när han gör bort sig. Jag har inga förutfattade meningar om denna händelse eller tar parti i förväg. Kanske något att lära dig av?
  • sjuttiofemman
    Errol Flynn skrev 2014-01-19 16:45:02 följande:
    Och förresten, var det inte det jag skrev? Att SÄPO gjort en anmälan? Jag skrev inte att det gått till domstol och var klappat och klart.Under söndagen upprättade Säpo en anmälan om olaga diskriminering.? Det stämmer. Säpo har upprättat en anmälan om misstänkt olaga diskriminering, säger Mark Vadasz, kommunikationschef på Säpo.Varför?? När en polis får kännedom om ett misstänkt brott har polisen en skyldighet att upprätta en anmälan.

Visst är det så. Men du tycks utgå från att Ekeroth har blivit diskriminerad.

Samtidigt, om man representerar ett parti som gjort sig känt för sina förtroendevaldas rasistiska utspel så kanske man får ta konsekvensen att man inte är önskvärd på alla platser.

Ekeroth är ju inte heller den mest timida personen..
  • sjuttiofemman
    Stormvind skrev 2014-01-19 17:47:41 följande:
    "Men bra om han blivit diskriminerad" ???

Det är fantastiskt att dessa frihetskämpar som dig som står för rättvisa och omtanke visar sig vara de värsta svinen själva.

Ja ett parti som tycker det är okej att bli misstänkt för brott enbart baserat på människors hudfärg borde tycka att det är okej att bli avvisad pga sin politiska tillhörighet.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?