Inlägg från: Velouria |Visa alla inlägg
  • Velouria

Varför hatar folk SD?

Enter Sandman skrev 2014-03-16 10:54:02 följande:

Great mind think alike. Glad
    {#emotions_dlg.flower}

Det är skönt att se att hoppet inte är ute för demokratin i Sverige. 
    Bajsbrygga
  • Velouria
    Thomas66 skrev 2014-03-16 10:59:54 följande:

Den dagen du inte blandar ihop rasister med vanligt folk som är trötta på våldtäkter och våld. Så blir det nog lättare.
    Men VI är vanligt folk som är trötta på våld och våldtäkter. Inte SD och liknande som enbart fokuserar på vilka etniciteter våldverkarna har. SD bryr sig inte om våld alls. Det ser vi ju av att ingen säger något när en idiot hackar på att en misshandlad invandrarkvinna behövde tolk efter 26 år i Sverige. Och SD är ena jävla firestarters genom att de hetsar grupper mot varandra. Är de emot våld då? NEJ!
    Etniciteten är inte ens i närheten av så relevant som det är med mentaliteten på våldsverkarna, därför att om man menar att det är etniciteten som är avgörande så MÅSTE man säga att precis alla av samma etnicitet är våldsverkare. Kan du skriva under på det? Nej, det trodde jag heller inte...
    Bajsbrygga
  • Velouria
    Errol Flynn skrev 2014-03-16 11:11:37 följande:
    Det var absolut inte tal om någon demonstration när tjejen blev våldtagen. Ingen hade tänkt demonstrera mot det faktum att en ung tjej blev gruppvåldtagen överhuvudtaget. Intresset fanns inte. Men när några delade ut flygblad med vad som uppfattades som rasistiskt innehåll då JÄVLAR tog det hus i helvete och det ska demonstreras.
    Så det finns inget att skylla på rasisterna. Ingen av demonstranterna brydde sig ett skit om tjejen.
    Varför delade rassarna ut flygblad? Och pekade på "invandrare"? Och just precis, som du skriver "ingen hade tänkt demonstrera mot det faktum att en ung tjej blev gruppvåldtagen överhuvudtaget. Intresset fanns inte." Varför demonstrerade rassarna emot våldtäkten? Varför gjorde de det till en ras-, etnicietet- eller kulturfråga?

Skyll som sagt på rassarna som använder våldtäkten för sin benefit. Inte för flickans. Och då när rassarna fick mothugg, ja då ska man tycka illa om motdemonstranterna. Kom ihåg, det var MOTdemonstranter. Rassarna var alltså först med att starta skit (som de fick tillbaka). 

Och mitt i allt detta glömdes flickan bort...
    Bajsbrygga
  • Velouria

Fel, skulle stå: Varför demonstrerade inte rassarna emot våldtäkten?

Egentligen är svaret givet - det är ju rasister vi pratar om. Sådana som använder varje tillfälle att smutskasta invandrare och dra alla över en kam. Inte normala människor som överhuvudtaget ogillar våld, vem det än kommer ifrån.

Bajsbrygga
  • Velouria
    nihka skrev 2014-03-16 14:08:14 följande:
    Ja, många SDare ser grupperingar där de inte finns. Järnrörs-Ekeroth talar om "kaffelattedrickande södermalmsbor" när det gäller människor som inte skriver under på hans och SDs tolkning av vad massimmigration är och inte är.

Och Libanon ska tydligen inte nämnas i sammanhanget för det ligger inte i Sverige.
    Det heter faktiskt Aluminiuuuumrööööör. Rätt ska vara rätt Skrikandes

(ang. sverigedemokraters sätt att byta fokus från själva kärnan)
    Bajsbrygga
  • Velouria
    Errol Flynn skrev 2014-03-16 19:33:48 följande:
    Jag förstår faktiskt inte alla dessa anmälningar. Det är väl bra att folk får läsa? Jag fick ett inlägg bortplockat när jag svarade Valkyria eller vad hon heter att idiot kan hon vara själv när hon kallat mig idiot i sina inlägg. Skillnaden är att jag anmäler inte. Bara hysteriska människor som har det behovet.
    Menar du mig?
    Bajsbrygga
  • Velouria

Kolla här hur sverigedemokrater kör med hatpropaganda för att få väljare Jag tror inte ett skit på denna story. Om den är sann så beror det nog på att han har ett hakkors tatuerad i pannan.

www.familjeliv.se/Forum-26-98/m72768003.html

En liten notis: personen skriver att även bosnier och albaner har varit inblandade i bråken, men fokuserar enbart på afrikaner och araber Så typiskt en korkad sverigedemokrat.

Bajsbrygga
  • Velouria
    Errol Flynn skrev 2014-03-16 20:14:12 följande:
    Jag orkade bara läsa 5 rader men jag slutade gå på bio i Heron City pga skrikande invandrarkillar. Det gick inte att se en enda film som innehöll skottlossning, bråk, kyssar eller sex. Det skreks och vrålades ABOOOOO brorsan i salongen konstant och pratades i mobiltelefon och de få som vågade säga till fick pop corn kastade på sig och blev hotade med stryk.
    Man skulle kunna tro att de aldrig sett en kyss förut för de gick apeshit i salongen.
    Bara en parentes. Är inte helt omöjligt att de stör på lektioner heller.
    Mmm, skitjobbigt låter det som Visst har de nog sett en kyss förut, men om de gick apeshit över lite filmkyss måste det nog ha berott på morsan och farsan som demoniserat sådant tidigare.

Jag själv har slutat gå på nattklubbar och krogar pga svenska killar som fyllestöter på mig hela tiden, tar på mig och är allmänt äckliga och skräniga.
    Bajsbrygga
  • Velouria

www.dn.se/ledare/huvudledare/akessons-vagmastarvals/

Bör man vara orolig plötsligt? Bör man vara beredd på ökad (osynlig) diskriminering av invandrare i olika samhällsinstitutioner med ökad utanförskap och orättvisa? En listig sverigedemokrat visar ju inte att denne är det om denne får en viktig samhällsposition, som t.ex. handläggare på myndighet, lärare osv. Denne har makten och friheten att göra vad denne vill med folk. Det finns visserligen lagar, men det är ingen nyhet att handläggare o.dyl. vet sätt att gå runt lagar för att gynna/inte gynna folk.

Hur kommer Sverige att se ut med en massa sverigedemokrater överallt? De har ju inte viljan att vara rättvisa, i synnerhet inte mot "svartskallar"? Kul för en "svartskalle" att vända sig till en sverigdemokratisk person och fråga om sina rättigheter och vägledning och inte alls få det som "svartskallen" enligt lag säkerligen har rätt till Obestämd Det är otroligt skrämmande tanke.

Bajsbrygga
  • Velouria

Tänk er en massa sverigedemokrater på Arbetsförmedlingen, Försäkringskassan, Skatteverket, Socialen, Migrationsverket, skolor, förskolor, fackföreningar, som arbetsgivare, läkare (fast det är väl inte så troligt ) osv. osv.

De påverkar ju redan på politisk nivå, så tanken att påverka ännu mer negativt i samhället känns skitjobbigt...

Bajsbrygga
Svar på tråden Varför hatar folk SD?