Inlägg från: Gert |Visa alla inlägg
  • Gert

Varför hatar folk SD?

Errol Flynn skrev 2014-03-16 19:58:12 följande:
    Beror på hur du räknar. Släng in några hedersmord så kanske siffran ökar.
    Det har du mycket rätt i. De finns många döttrar som har blivit offer för hedersmord i Sverige. Jag tror Dorian får uppdatera sin kunskap.
  • Gert
    nihka skrev 2014-03-17 18:51:20 följande:
    Varför hatar folk SD?Drömmer

Här jämförs islam med nazism, fast islam utmålas som snäppet värre och SD är förstås för religionsfrihet i sitt partiprogram...

Är benägen att hålla med kommentaren på Avpixlat: "Av allt sinnessjukt som skrivs här var det här det sinnessjukaste. GRATTIS!"

Denna gången har de sketet i den blå skåpet biggest time ever:

avpixlat.info/2014/03/16/om-islam-tar-over-sv.../
    Vad har SD med den insändaren att göra?
  • Gert

Hur kommer det sig att ingen protesterar när det sitter kommunister i riksdag och regering? Men det anordnas protester mot "rasistiska" SD för att dom sitter i riksdagen.

Nu är det bevisat att politiker tro på sina egna lögner. Nu förstår jag varför Sveriges ledande politiker fungerar som dom gör. Bildt, Reinfeldt, Ullenhag, Romson, Fridolin etc. tror på sina egna lögner.

http://www.dailymail.co.uk/health/article-2582730/Politicians-good-liars-convince-telling-truth-research-suggests.html

• Gert
    Gert skrev 2014-03-19 16:55:30 följande:
    Nu vet vi vad skattehöjningarna går till.

www.regeringen.se/sb/d/18158/a/236586
    Jag kanske borde förtydliga. 100 miljoner extra till invandringen. Pengar som annars skulle gått till fattiga pensionärer.
  • Gert
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-19 19:23:36 följande:
    Du skrev fel. Det ska stå "Pengar som annars skulle gått till JOBBSKATTEAVDRAG" förstås.

SD har röstat för flera jobbskatteavdrag på många miljarder kronor att då gnälla över ynga 100 miljoner för integration - något som SD säger sig vara FÖR, är bara patetiskt. Snacka om att sila mygg och svälja kameler!
    100 miljoner extra till invandring.  Egentligen är det 19,2 av 21,7 miljarder kronor som går till migration och integration. Reinfeldt säger ju att invandring inte kostar något.

http://avpixlat.info/2014/03/19/100-miljoner-extra-till-massinvandringen/
Svar på tråden Varför hatar folk SD?