Inlägg från: Errol Flynn |Visa alla inlägg
  • Errol Flynn

Varför hatar folk SD?

Naranjos skrev 2014-01-11 00:15:38 följande:
    6000 röstade på NZ i valet 2006. De få som är kvar dör långsamt sotdöden får vi hoppas. Växa lär de emellertid inte. Kärnan består av något hundratal.
    Däremot har vi över 500.000 personer som bekänner sig till Islam och enligt Säpo minst 200 våldsbejakande islamister med träning i krig och stor förmåga vad gäller tillgång till de vapen och sprängmedel de kan tänkas behöva.  (enligt Säpo). Gissningsvis har antalet ökat sedan Syrienkriget och då och då dyker det upp rekryteringsvideos på Youtube, till och med på svenska. 

Detta oroar mig ofantligt mycket mer än några få mentala kalhyggen som springer omkring och heilar nån gång om året. Säpo har nog ganska bra koll på dem med personnummer och hela kittet.

Se här vad man kan hitta när man letar lite: www.ctc.usma.edu/posts/the-swedish-fo reign-fighter-contingent-in-syria

Personligen kan jag inte begripa att det inte är straffbart för svenska medborgare att delta i krig utomlands utan tillstånd från regeringen.
    (Se t.ex. Andra Världskriget där det förelåg tillstånd att ansluta sig som frivillig till kriget i Finland men inte till Tyskland).

Hade vi haft en sluten tråd med inbjudna medlemmar hade jag utvecklat min syn på detta.
    Var det England som skulle dra tillbaka medborgarskapen för syrier som åker och leker jihad?
    Jag är som en krokodil. Stor käft och små öron.
  • Errol Flynn
    effemgea skrev 2014-01-11 09:22:19 följande:
    Att nazismen skulle var död - eller närmast bara bestå av tokskallar som struttar omkring och drömmer om slutliga lösningar på judefrågan bygger på tanken att nazismen till skillnad från andra politiska inriktningar inte kan förändras över tid - eller åtminstone inte kan kallas nazism om fokus för vilka de primärt har som hatobjekt delvis förändras.

Men rasism och fascism är nog bättre benämningar. Rasismen brukar ha två skilda fokus, människor som hatas för att de är misslyckade och inte bidrar till samhällskroppen och människor som är lyckade, som har infiltrerat samhällskroppen och successivt förgiftar den.

Judarna är/var ett bra exempel på det sistnämnda fenomenet.

Vilka hatar judar allra mest....?

Vad menar du med att judar infiltrerar samhällskroppen och infiltrerar den? Eller missförstod jag dig helt?
  • Errol Flynn
    Digestive skrev 2014-01-11 14:19:24 följande:
    Får lov att påminna vederbörande om att det understrukna även gäller för rasister. Solig Det finns några utstickande grupper som får ha sina åsikter, känslor samt verksamheter under samhällets offentliga radar, på grund utav svenskens allmänna hat mot dem - nazister, rasister och pedofiler. Sett till svenskens hat så får dessa grupper i stort sett dela samma garderob!

Majoriteten kvinnor och män tackar nej till dessa grupper. Majoriteten arbetsgivare tackar nej till dessa grupper. Majoriteten svenskar tackar nej till dessa grupper. Svensken tvingar in dessa grupper i garderober. Jämför med nämnda islam, eller varför inte med somalier, och syna det verkliga samt svenska hatet i landet. Kyss

Haha, som om Sverige skulle blunda för hedersmord, gängvåldtäkt och stening. Tomte Vad får vederbörande allt lustigt ifrån? Skrattande
    Fast tackar arbetsgivaren verkligen nej? Syns det vem som är rasist? Enligt Expressen och deras avpixling var det "högt uppsatta" människor som både kommenterar och donerar.
  • Errol Flynn
    themia skrev 2014-01-11 17:43:42 följande:
    För en gångs skull håller jag med dig. Det finns ingen anledning att klema med grovt kriminella.

Helt plötsligt händer det!
  • Errol Flynn
    sjuttiofemman skrev 2014-01-13 09:39:52 följande:

Vart har du läst att han kom in på falsk identitet? Hittar inget om det i artikeln.

Han levde under falsk identitet i 17 år innan rättvisan hann ikapp honom. Vid husrannsakan hittade polisen 3 olika pass. Ett ugandiskt och 2 rwandiska. Olika namn och födelsedatum. Familjen hade flytt till Nairobi för att slippa straff för folkmord men rättvisan höll på att hinna ikapp så då skickade Stanislas Mbanenande sin fru och 2 barn till Sverige som asylsökande, på falska ugandiska pass. När hon fått PUT så skickade hon efter folkmördaren så han fick PUT nästan direkt som anhöriginvandrare. Även han på falskt pass.
    Eftersom han är den värsta brottslingen som satt sin fot på svensk mark borde PUT rivas upp. Dels då han ljög sig in och eftersom han är personligt ansvarig för en jävla massa mord.
    Allt finns om man googlar lite.
  • Errol Flynn
    sjuttiofemman skrev 2014-01-13 10:25:35 följande:

Om den här personen nu är skyldig, det var ju inte helt klart och domen skulle överklagas. Men nej, klart man inte vill ha terrorister eller mördare i vårt land. Det producerar vi tillräckligt av själva.

Ett större problem med ditt och sd's dröm om att kunna återkalla medborgarskap är dels att det trycker ner invandrare ännu mer, de behöver inte mer diskriminering, och dels att det inte är svårt att tänka sig att flyktingar inte kan uppge precis alla uppgifter. Eller vågar inte pga rädsla för att bli spårad.
    Jag bryr mig inte om ifall mördare/våldtäktsmän och diverse andra grova brottslingar känner sig nedtryckta. Har man inte tänkt begå grova brott så behöver man inte känna sig nedtryckt. Eller är det en kränkning i sig att inte kunna mörda utan att slippa utvisning?
    Folkmördaren vi talar om har pekats ut av otaliga vittnen. Han var välkänd i sin hemstad och runt omkring. Högutbildad och arbetade på universitet. De flesta visste vem han var långt innan folkmordet började.
  • Errol Flynn
    sjuttiofemman skrev 2014-01-13 13:26:41 följande:

Finns nog gott om info på fria tider och avpixlat antar jag?

Nä. Där har jag inte letat. Men du kan göra ett försök.
    Är det jobbigt om det är sant eller varför nämner du Avpixlat?
  • Errol Flynn
    sjuttiofemman skrev 2014-01-13 13:30:01 följande:

Så du menar att alla invandrare är mördare och våldtäktsmän? För om du läser igen så var det de icke kriminella invandrarna jag menade. Om du nu anser att det finns icke kriminella invandrare?

Tankevurpa? Analysera igen.
  • Errol Flynn
    Digestive skrev 2014-01-13 13:43:18 följande:
    I majoritet, garanterat. Menar såklart när det har gjorts synligt. Kommenterar ju det här dubbellivet, där rasister visar upp sina fantasier anonymt ifrån garderoben - snarare än att gå runt med t-shirts som har tryck angående "negerns natur" eller har på sig "rasist? - javisst"-pins och så vidare.
    Men vissa som du uppfattar som rasister kanske inte är det? Bara kritiska mot förd invandringspolitik. Många gör misstaget och klumpar ihop alla som inte är jättenöjda med nuvarande situation.
  • Errol Flynn
    Digestive skrev 2014-01-13 14:22:47 följande:
    Menar de som står bortom tvivel, som gör uttalanden av rasistisk natur, exempelvis om "negerns natur" och dylikt.

Ja säger man negerns natur så har man ju avslöjat var man står.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?