Inlägg från: Philipsson |Visa alla inlägg
  • Philipsson

Varför hatar folk SD?

Ruwaida var ändå bäst. Miljöpartisten med + 300 000 kr/år i taxikvitton. Vi skattebetalare betalade kalaset...

• Philipsson
    Audhild01 skrev 2014-02-18 19:16:26 följande:
    Förresten kan jag tala om, att Sd hela tiden hållit lokala träffar för endast partiets kvinnor, på flera håll i landet.
    Fast sen kan man ju fråga sig varför vi skattebetalare ska pröjsa till dessa manshatande feministföreningar. Lägg ner dessa ickeproduktiva bidrag/stöd!
  • Philipsson

Bland män är det väl bara Dorian, Göran Lindberg och Claes Borgström som sållar sig till feminismivrarna.

• Philipsson
    Audhild01 skrev 2014-02-18 19:28:08 följande:
    Nu hänger jag nog inte med..? Ska inte Breivik omfattas av demokratin..?
    Velouria visade förakt för demokratin, när hon anser att dödsstraff för vissa, men inte för andra. Trist att man ska behöäva förklara precis allt man menar.
  • Philipsson
    Audhild01 skrev 2014-02-18 19:27:29 följande:
    Fast så är det inte. Vi samlas för att prata lite extra om sådana frågor som mest intresserar kvinnor. T.ex. omtanke om djuren (i motsats till halalslakt), omtanke om barnen, äktenskapslagstiftningen, hur det är att vara hemmafru i ett samhälle som är anti, o.s.v.. Dessutom sitter många av oss som enda kvinna i våra fullmäktigegrupper och lokala styrelser. Vilket fungerar bra. Men NÅGON GÅNG vill man träffa partikamrater av sin egen sort också, så att säga!
    Fast min erfarenhet är att dessa djurrättsaktivister, är de värsta svinen!
  • Philipsson
    sjuttiofemman skrev 2014-02-18 19:36:40 följande:

Oj finns det något alls förutom Sd du gillar?
    Vem har sagt att jag gillar Sd?
  • Philipsson
    effemgea skrev 2014-02-18 20:02:13 följande:
    Det där är rätt roligt. I fredagens Metro framgick det att Nordeas sverigechef sa sig vara feminist.

Vilka helvetes kval han måste ha lidit nu i helgen som gick, eftersom Metro inte kommer ut under helgen.

Nåväl. På måndagen skyndade sig Metro med att dementera och förklarade att Nordeachefen hade avstått från att besvara frågan.

Men annars var det förvånansvärt många näringslivstoppar som svarade ja på frågan

www.metro.se/nyheter/ar-ni-feminister-makthav...!po4VWJStZZ04M/
    Ja, de säger naturligtvis det de tror gynnar dem. Samma som med Borgström och Lindberg alltså. Och feministerna öht f.ö.
  • Philipsson
    sjuttiofemman skrev 2014-02-18 19:51:57 följande:

Tolkar det utifrån dina inlägg och svar på mina inlägg.
    Än du, du verkar ha nischatr dig som Sd-hatare. Låter givande...
  • Philipsson
    sjuttiofemman skrev 2014-02-18 20:36:06 följande:

Jag har belägg för mina åsikter. Men du tycks ogilla det mesta. Är det inte jobbigt att stå utanför samhället?
    Belägg för ditt Sd-hat?
  • Philipsson
    effemgea skrev 2014-02-18 20:21:25 följande:
    Jo, jag har länge misstänkt att du i själva verket är feminist och miljöpartist, men att du är av uppfattningen att det mer gynnar din mission genom att låtsas vara argsint emot.
    Så du är Sd-are!?
Svar på tråden Varför hatar folk SD?