Santa in disguise skrev 2013-12-22 11:27:05 följande:
Du har alltså fortfarande inte fattat?
Vi skriver precis vad vi vill och i vilket tonläge vi vill, tål man inte det ska man inte befinna sig på ett diskussionsforum, på ett sådant argumenterar man emot. Ni som modererar här har ingen ett uns av respekt för eftersom ni är lågutbildade svagbegåvningar som alltid har sysslat med en godtycklig, oseriös moderering med vänsterextremistiska förtecken. Vi har liksom upplevt stora åsiktsutrensningar här.
Och oss emellan, hur tycker du det fungerar med åsiktsförtrycket ni försökt utöva i flera år? Jag tex har tydligen skrivstopp ända tills nästa Lördag efter morgonens massiva cencur-rajd som får Kim Jong Un att blekna, jag skriver uppenbarligen ändå och tänker fortsätta med det, stänger ni av kontot så skaffar jag ett nytt, så gör givetvis alla andra med som får uppleva er hets emot oliktänkande.
Så ta din lilla valnöt till hjärna och försvinn ifrån tråden, ingen bryr sig om vad du säger så det är onödigt att du tar upp onödig plats i trådarna.
Nu hoppas jag att det är sista gången vi har den här diskussionen.
Exempel på SDare som är "politiskt åsiktsförtrykt" och utsatts i flera år för "hets mot oliktänkande" som likt malen flyger mot ljuset...
Ingen respekt för regler utan tycker man gör som man vill. Kallar de man signat upp sig för och samtyckt till reglerna för "lågutbildade svagbegåvningar" med "lilla valnöt till hjärna" när de tillämpar reglerna.
SDare i tråden, detta kan väl kommenteras för så mycket annat som denna personernas person skrivit här och som kommenterats så ska väl inte detta gå obemärkt förbi? Intressant är den egna redogörelsen av hur hen löser avstängningar som avslöser varandra år efter år - nya konton.
Den här sortens uppförande av människor som säger sig sympatisera med SD är väl ytterligare en orsak till SDs impopularitet.