Inlägg från: Gert |Visa alla inlägg
  • Gert

Varför hatar folk SD?

nihka skrev 2014-03-10 19:00:53 följande:

Du som påstår att alla ljuger om SD.

Jag upprepar igen, tycker du att du kan hitta någon utrymme för religionsfrihet och islam i den här textningen? Hm?
    Hur menar du? Det står ingenting om att religioner ska förbjudas. Det står ingenting om Islam eller några andra av världens religioner.
  • Gert
    nihka skrev 2014-03-10 19:33:16 följande:
    Så länge SD premierar järnrörsgänget som uttryckte sin fientlighet mot kvinnor och invandrare kommer de givetvis att få fortsatta påminnelser om sitt övertramp.
    Finns det bara sverigedemokrater som har varit fientlig mot kvinnor och invandrare på fyllan? Ingen sosse och moderat möjligen? Ringer det någon klocka?
  • Gert
    nihka skrev 2014-03-10 19:50:20 följande:

Nej, du har helt rätt. Det står inget om att religioner ska förbjudas och inget om islam eller några andra av världens religioner. Men det var inte det jag frågade om. Jag frågade om det finns något utrymme för religionsfrihet och islam itextningen.
    Du läser i fel avsnitt. Här står det om religionsfrihet och islam.

sverigedemokraterna.se/var-politik/religionen/
  • Gert
    nihka skrev 2014-03-10 19:54:06 följande:
    Ser du att jag FÖRSVARAR dessa sossar och moderater? Ser du någon som FÖRRINGAR handling och ord, FÖRSVARAR och BELÖNAR järnrörsgänget?
    Jag ser inte att du attackerar dessa sossar och moderater som du gör med sverigedemokrater.
  • Gert
    UniqueSnowflake skrev 2014-03-10 19:56:59 följande:
    Historierevision!
    Man kan tro att de har Henrik Arnstad som mentor.
  • Gert
    nihka skrev 2014-03-10 20:09:40 följande:
    Ta och släng ett snabbt öga upp mot trådstartens rubrik. Om du specifikt vill höra folk klaga på andra partier föreslår jag att du öppnar en tråd till det ändamålet.
    Jag är tveksam till om du skulle klaga på andra partier ändå. Det är det som kännetecknar SD-hatarna.
  • Gert
    nihka skrev 2014-03-10 20:20:45 följande:
    Du påstår att de tog upp järnrör för att de var attackerade. De befann sig ingenstans i närheten av "attackaren" när de plockade till sig järnrören. Sedan gick de TILLBAKA mot sin "attackare" beväpnade med järnrör. De släppte järnrören innan de kom fram till sin "attackare" för att de hörde polissirener.

Men de var tydligen under attack och skulle försvara sig. Det är ju pinsamt att det ens ska vara någon diskussion om det här. Det hela finns dessutom på film.
    Du påstår att de tog upp järnrör. Jag påstår att de tog upp ett aluminiumrör, gick några meter och sen släppte aluminiumröret.
  • Gert
    Quintus Zebra skrev 2014-03-10 20:27:25 följande:
    Självklart ska efterlysningar göras på bästa möjliga sätt. Men en hudfärg är ju ett ganska dåligt signalement i sig självt.
    Varför görs inte det då? Vad är meningen med att visa en pixlad ansiktsbild på en människa som polisen söker?
  • Gert
    nihka skrev 2014-03-10 20:33:50 följande:
    Du kan inte föreställa dig att orsaken till att folk tycker illa om SD är för att de ogillar SDs politik.
    Jo, men inte från er. 
  • Gert
    nihka skrev 2014-03-10 20:51:18 följande:
    OK. Då kallar vi dem aluminiumrör. Ett var sitt. Tre män.Tre aluminiumrör från en byggnadsställning. Du påstod att de gjorde detta för att de blev attackerade. De hade redan lämnat platsen för det ursprungliga gruffet och var nu på väg tillbaka beväpnade med järnrör som de släppte innan de kom fram bara för att de hörde polissirener. Jag kallar inte det att vara attackerad, men det gör tydligen du.
    Ditt sätt att tänka skulle inte hålla i en domstol. Du har inga bevis att de var på väg tillbaka för att attackera. Det hände aldrig, alltså kan inte du veta att de var på väg tillbaka. 
Svar på tråden Varför hatar folk SD?