Inlägg från: Digestive |Visa alla inlägg
  • Digestive

Varför hatar folk SD?

effemgea skrev 2014-01-09 17:34:42 följande:
    Nej, jag tror faktiskt att hen söker normaliteten här på FL - i en slags desperat försök att ta sig loss från Ekeroths kloak avpixlat. Bara detta skulle kunna förklara den besatthet hen uppvisar.

Men för att detta verkligen ska lyckas skulle det nog krävas att hens politiska meningsfränder deltog i försöken att få hen rumsren.
    Ah, vederbörande fyller säkert ut en stol åt Sverigedemokraterna efter valet. När så få svenskar varken lyckas eller vill företräda partiet redan vid ~5% att hela 1/6 av stolarna står tomma eller fylls med politiska vildar - så nästan krävs det att Jimmie Åkesson ställer dörren på glänt åt det här fragmentet stjärnor i landet.

Jimmie Åkesson kommer att få sänka kraven till "visar engagemang", "kan svenska" samt kommer att få skilja mellan lämpliga i kommunfullmäktige respektive Riksdagen med utslagsexpertisen "kan klockan" - för att överhuvudtaget ha en chans att fylla stolarna vid ~15%.

Den vildaste politiken i Sveriges historia kan förväntas. Solig
  • Digestive
    Antje skrev 2014-01-09 17:50:30 följande:
    Ja, avsikten var att räkna in samtliga PUT år 2012, det är nog inte jag som har problem med tolkningen.

Men så tror ju du också att Sverige mår bra av att flytta hit hundratusentals bidragstagande afrikaner och araber, så dina tolkningar och omvärldsanalyser kan man med fördel ta med en nypa salt.

*klappar på huvudet*
    Så ingen immigrant fick uppehållstillstånd överhuvudtaget året 2012? Skrattande Kan inte riktigt minnas året som så tokigt.

Sluta presentera skåpmat nu. Faktiskt en halv dag gammal floskel numera; http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/758421-dn-publicerade-annons-anklagas-nu-for-att-vara-framlingsfientlig

"År 2012 beviljade Sverige 25 252 permanenta uppehållstillstånd, inte 111 000."

*pussa på begynnande flint*

Kyss
  • Digestive

"Vi komma, vi komma ifrån lögnernas land - i Sverige, i Sverige, vi vandrat hand i hand."

"Du ska inte tro vi kan ljuga, ifall inte nå'n sätter fart."

Ah, denna härliga kultur som Sverigedemokraterna och deras anhängare vill skapa och bevara. Solig

• Digestive
    Antje skrev 2014-01-09 18:23:42 följande:
    Länkade du just till den vänsterextrema skvallersajten Nyheter 24 för att knäppa mig på näsan?

Det här blir bara bättre och bättre Skrattande

Ingen begynnande flint här, långt blont hår som en fornnordisk prinsessa.

Du är mig en festlig prick du, nu när jag tänker efter Flört
    Såja, låt den lilla dumheten sjunka in nu och tills de syns i spegeln nästa gång. Samtliga immigranter - studenter, arbetsinvandrare och så vidare bort till flyktingar - har helt enkelt inte fått PUT året 2012. Inte ens året 2012, törs tilläggas.

Det ena utesluter inte det andra! Solig

Försök inte luras, det finns ingen som tänker efter därborta!
  • Digestive
    Antje skrev 2014-01-09 18:28:11 följande:
    Och förresten, jag läste i Se och hör att invandrare begick 182.000 våldtäkter här år 2010, tydligen är också alla siffror om PUT på nätet felaktiga, den korrekta siffran enligt en artikel i Se och hör är 276.223 st (2012)

Vadå förresten? På tal om att flytta fokus.. snarare.

Haha, det säger väl sig självt att samtliga immigranter inte fick PUT året 2012? Tomte

X "- Hejsan, ska studera på KTH i ett år."
    Y "- Varsågod, ett permanent uppehållstillstånd."

X "- Hejsan, ska säsongsarbeta i Sverige."
    Y "- Varsågod, ett permanent uppehållstillstånd."

Varför ens klaga på att människor ifrån vissa flyktingshärkomster får PUT - om alla får det utan ett enda undantag? Skrattande
  • Digestive
    Antje skrev 2014-01-09 18:50:54 följande:
    Du erkänner alltså att massinvandringen kostar ohyggligt mycket pengar? Varför vill du då ha helt öppna gränser?

Något avpissat känner jag inte till och ingen har nämnt det ordet, men liksom OECD-rapporten har samtliga seriösa nationalekonomer kommit fram till enorma nettokostnader tack vare det extrema inflödet av utomeuropeer - Tino Sanandaji, Jan Ekberg, Jan Tullberg och Assar Lindbeck för att nämna några.

Lindbeck som är lite av en guru inom det nationalekonomiska gebitet sa för inte så länge sedan att det är omöjligt att kombinera en välfärdsstat med massinvandring där sociala förmåner ingår till alla(tom illegala) på skattebetalarnas bekostnad.

Känner mig nödgad att fråga igen, varför håller du på ett parti som vill ha helt öppna gränser och således vill krossa välfärdsstaten? Handlar det om okunnighet? Naivitet? Hat mot ditt land?

Eller är du helt enkelt som den blåe tokliberalen Digestive och vill medvetet avveckla välfärden till förmån för ett mer USA-liknande samhälle med låga löner och socialt skyddsnät endast för välbeställda?

Då röstar du väl ändå på fel parti? Du har väl tänkt igenom dom här frågorna noga(bortom DN-artiklar)? Det är ju trots allt valår och vi har ju bara ett land .....
    Måste fråga vederbörande, som har en så slående talang med att sätta politisk etikett på människor (Drömmer) - vad har lögn för politisk färg? Någon får ju hjälpa Sverigedemokraterna att hitta sin politiska kulör.
  • Digestive
    Antje skrev 2014-01-09 19:37:25 följande:
    Studenter får väl tillfälliga uppehållstillstånd eller studentvisum eller vad det nu heter.

Problemet är att dom rena välfärdsparasiterna från mellanöstern och afrika får permanent uppehållstillstånd som om det vore klistermärken som delades ut till barn, dom är för många PUNKT SLUT.

Fram tills den dagen vi endast tar emot kvotflyktingar så är det för många, hur kan du inte förstå det? Räcker det inte med att vi fyllt upp en hel stad med somalier varav 82% lever på bidrag? Kostnaden för dom 5-10 barnen dom föder per familj ska vi inte ens tala om.

Nu måste vi någonstans börja förbereda oss på någon form av deporteringsplan, någon idé om hur den ska utformas?
    Nej, så kan det ju inte se ut - i tidigare länk så räknades ju exempelvis rubriken "Gäststuderade" med, av de "Samtliga" 111 090 som påstås ha fått PUT året 2012. Skrattande

http://www.migrationsverket.se/download/18.5e83388f141c129ba6313943/1381926464222/tab1.pdf

Haha..

Det går verkligen inget bra för lögnare den här dagen.
  • Digestive
    Antje skrev 2014-01-09 19:39:52 följande:
    Ja, det är du som ideligen ljuger så det vet nog du bättre än mig.

Ni blåingar brukar ju ljuga och säga att ni vill ta in flyktingar av humanitära skäl när ni i själva verket vill ha dom som slavar här, den lögnen är väl blå?  Eller förresten, känns ganska brun när jag tänker efter ......
    Haha..
Svar på tråden Varför hatar folk SD?