Inlägg från: sjuttiofemman |Visa alla inlägg
  • sjuttiofemman

Varför hatar folk SD?

Philipsson skrev 2015-03-07 15:10:38 följande:
    Säkert Sd:s fel om man frågar Sd-hatarna (du är ju en sån)
    Ja Björn Söder anklagar ju vänsterextremisterna för att hans parti har varit högerextremt och nazistiskt en gång i tiden (och är till viss del det idag med).
  • sjuttiofemman
    Tom Araya skrev 2015-03-07 16:43:45 följande:
    Ja och så borde även religiösa grupper och antirasister ta avstånd från hatbrott, för inte är väl Gud för hat!?
    Sd som avkräver detta borde väl leva som de lär, eller hur?
  • sjuttiofemman
    Philipsson skrev 2015-03-08 07:59:08 följande:

Smart att storma brottsplatsen. Hjälper verkligen polisen att identifiera offren/utreda brotten:

nyhederne.tv2.dk/udland/2015-03-07-tre-personer-er-fundet-draebt-ved-hospital-i-sverige

Men det är väl bara att vänja sig vid dessa nya och berikande inslag i vår kultur.

Javisst, och vi får även vänja oss vid rassesvin som springer runt och sprider fördomar utan verklighetsförankring.
  • sjuttiofemman
    Philipsson skrev 2015-03-08 14:51:38 följande:

Säkert blir det så, ja, att vi får ett helt segregerat samhälle, med olika grupper som står mot varann.

Och det är ju precis det mångkultursvurmarna strävar och har strävar efter.

Och till slut blir det inbördeskrig.

Vilka är orsaken? Titta dig i spegeln: Naturligtvis alla de som röstar på sjuklövern. Att ett parti vars huvudfråga är invandringen har kunnat bli så stort, speglar ju folkopinionen. Och allt talar för att partiet bara kommer fortsätta att växa.

Krig är det bara Sd-maffian som brukar yra om. Finns inga sådana tendenser i övriga samhället. Och det är Sd som ensamt parti som ställer olika grupper mot varandra i samhället, detta parti kan inte argumentera utan detta ologiska resonemang.

Och du, 14% stöd är inte stort. Det är sannolikt den högsta nivån som Sd kommer att uppnå.
  • sjuttiofemman
    overdose skrev 2015-03-09 22:56:35 följande:

Man får förmoda att människor? som sjuttiofemman kan läsa, och att de vill ha död. De läser om hur människor drabbas och tycker om det.

Det enda man kan begära är kanske hur de vill förklara sin dödskult och hur den är bra.

Dödskult? Huh? Jag är ingen anhängare av sektdemokraterna (Sd) så jag vet inte vad du har pejlat in för något.
  • sjuttiofemman
    Speakers Corner skrev 2015-03-10 07:17:21 följande:

Sånt tycker jag om, jag kallar det för solidaritet, och är inte bundet av några landsgränser eller etniciteter. 

Nationalism har inget med solidaritet att göra och är iofs inte bundet av landsgränser men definitivt av etnicitet.

sv.m.wikipedia.org/wiki/Nation
  • sjuttiofemman
    Rataxes skrev 2015-03-10 08:10:33 följande:

Nu har polisutredningen visat att branden orsakades av en överhettad fritös, nu vill alla veta märket på vitvarutillverkaren som ägnar sig åt islamofobiska hatbrott.

Vad säger alla de som gick i fackeltåget mot en fritös?

Kommer Pansargeneralen att twittra om den nynazistiska fritösen?

Misstänkte att nån av er skulle ta upp det.

Skönt att höra att den inte var anlagd. Och än mer värmande att det finns så många goda krafter som reagerar mot rasism och främlingsfientlighet.

Jag betackar mig för din nedlåtande attityd men det är symtomatiskt för Sd-lobbyn eller än mer högerut.
  • sjuttiofemman
    Philipsson skrev 2015-03-10 08:52:41 följande:

Mångkultursideologin då? Du är ju själv ideolog om nåt.

Sen när blev det mångkulturella samhället en ideologi?
  • sjuttiofemman
    Rataxes skrev 2015-03-10 08:10:33 följande:
    Nu har polisutredningen visat att branden orsakades av en överhettad fritös, nu vill alla veta märket på vitvarutillverkaren som ägnar sig åt islamofobiska hatbrott.

Vad säger alla de som gick i fackeltåget mot en fritös?

Kommer Pansargeneralen att twittra om den nynazistiska fritösen?
    Det är ingen polisutredning som visat på att det var en friös som orsakade branden, det verkar inte ens som att polisutredningen är färdig. Branden började inte i köket enligt räddningstjänsten.

www.svt.se/nyheter/regionalt/svtsormland/moskebranden-startade-inte-i-koket
Svar på tråden Varför hatar folk SD?