Inlägg från: sjuttiofemman |Visa alla inlägg
  • sjuttiofemman

Varför hatar folk SD?

Gert skrev 2015-01-01 21:39:36 följande:

Jag har inte påstått något om religion. Mina kurdiska kollegor är muslimer och dom jobbar på bra, faktiskt bättre än mig.

Bitter över det?
  • sjuttiofemman
    Dorian Ertymexx skrev 2015-01-04 20:42:56 följande:

Rika våldtar också, de är bara bättre på att komma undan med det.

Det är ungefär som med Breivik, när det framkom vilken etnicitet terroristen hade så var inte händelsen längre relevant för Sd-pöbeln.
  • sjuttiofemman
    FDFMGA skrev 2015-01-04 23:20:59 följande:

Precis!

Finns en gammal tråd här på FL där en av våra flitigare SD-aktivister pekar ut Mulla Krekar som den ansvariga för morden i Norge.

Personen är fortfarande mycket aktiv på FL - om än med en annan signatur idag än då.

www.familjeliv.se/forum/thread/60108913-explosion-i-oslo/1

Ja även ledande sverigedemokrater var snabba i sociala medier att peka ut deras favorit-hatobjekt som skyldiga till dådet. Att så t inte uppmärksammas mer är skandal men även talande för den flathet som pressen visar för Sd.
  • sjuttiofemman
    Rataxes skrev 2015-01-05 00:16:30 följande:

Under tiden brinner i dag moskéerna i en våg av terrordåd

Är det IS framfart i MENA Arnstad skriver om?

Jag gav upp där iaf.

Sverige.

Men du har rätt, det finns liknelser mellan is och svenska extremhögern.
  • sjuttiofemman
    Rataxes skrev 2015-01-05 14:46:01 följande:

Ja du höjer din pajasjournalist till skyarna har jag förstått.

Inte alls. Men ni på högerkanten bemöter aldrig påståendena utan fortsätter med personangreppen. Samma taktik som alltid.
  • sjuttiofemman
    Philipsson skrev 2015-01-05 14:47:21 följande:

Ju fler tomtar som baktalar Sd, desto fler röster får partiet! Sådana som Özz Nöjen, Arnstad, Lena Sundström, o.s.v. och alla batikhäxor på nätet, som t.ex. du, Bokstavskombinationen och Dorian, har nog skaffat fler röster åt Sd än Åkesson själv!

Ja det är märkligt faktiskt att bevis för sd's rasism och odemokratiska syn inte tycks röra partiet i ryggen.
  • sjuttiofemman
    nihka skrev 2015-01-05 22:11:08 följande:

Detsamma gäller i Sverige. Vet du inget?

Klart han inte gör, Gert är ju en rasist.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?