Varför hatar folk SD?
Jag har inte påstått något om religion. Mina kurdiska kollegor är muslimer och dom jobbar på bra, faktiskt bättre än mig.
Jag har inte påstått något om religion. Mina kurdiska kollegor är muslimer och dom jobbar på bra, faktiskt bättre än mig.
Rika våldtar också, de är bara bättre på att komma undan med det.
Arnstad är som vanligt pricksäker. Sd-pöbeln avfärdar det sannolikt utan att bemöta påståendena. Business as usual alltså.
mobil.dn.se/debatt/repliker/vi-lever-i-ett-land-bojt-under-ultranationalistisk-terrorism/
Precis!
Finns en gammal tråd här på FL där en av våra flitigare SD-aktivister pekar ut Mulla Krekar som den ansvariga för morden i Norge.
Personen är fortfarande mycket aktiv på FL - om än med en annan signatur idag än då.
www.familjeliv.se/forum/thread/60108913-explosion-i-oslo/1
Under tiden brinner i dag moskéerna i en våg av terrordåd
Är det IS framfart i MENA Arnstad skriver om?
Jag gav upp där iaf.
Ja du höjer din pajasjournalist till skyarna har jag förstått.
Ju fler tomtar som baktalar Sd, desto fler röster får partiet! Sådana som Özz Nöjen, Arnstad, Lena Sundström, o.s.v. och alla batikhäxor på nätet, som t.ex. du, Bokstavskombinationen och Dorian, har nog skaffat fler röster åt Sd än Åkesson själv!
När argumenten tar slut så tar reptilhjärnan över, gäller både Sd-politiker och sd-pöbeln.
www.interasistmen.se/
Detsamma gäller i Sverige. Vet du inget?