• chiqita

Så var planerna igång för en trea 2015 :-)

Trodde väl aldrig att jag ens skulle vara öppen för att diskutera en trea med extremillamående, mkp och svåra foglossningar i bagaget, men så började vi prata om det härom kvällen och lite förvånat kändes det faktiskt rätt.
    Med stav i armen tänker vi att det ev tar lite tid innan kroppen är redo och nu är det bestämt. I början av nästa år åker staven ut och därefter hoppas vi att vara gravida sommaren 2014

Började med mulitivitaminer idag för att ge kroppen lite extra boost.
    Fler som börjat planera? Är det något annat jag borde tänka på? 

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09, lillebror 2/4-2012.. *kärlek* ?°´¯)
  • Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)
  • Saga09
    chiqita skrev 2014-04-09 16:40:52 följande:

Saga; kommer inte ihåg vad som är vanlig lutealfas men om du hade äl när du kände dig extra sugen är det alltså äl+9-11 idag om jag räknat rätt smile1.gif

Ja alltså det kan ju stämma. BIM borde vara fredag har jag kommit fram till.. känns konstigt att ha fått ett såpass tydligt plus redan på säg äl+7/8
  • chiqita

Något händer i a fall i min kropp nu.. Har stundtals riktigt ömt i bröstvårtorna. Kryssar fingrarna för att det betyder att kroppen är på väg att vakna. Har i tillägg, plötsligt fått högre vilopuls. Ökat med 10-15 slag per minut, men det kan bero på en förkylning som håller på bygga bo i min kropp...

• dubblett

Varför i hela friden ska ni ha så m ånga barn för? varför räcker det inte med två?
    Det är riktigt själviskt tänk, att yngla av sig på det viset.
    Varför satsar ni inte på att få lite bättre livskvalitet med dom två barnen ni redan har istället?
    Shit asså!

• novsep

Ja tydligen, det går inte att ta ett sånt inlägg på allvar.

Jag hoppas det är något annat än en förkylning som bygger bo hos dig :) hur mår du idag?

Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)