Killar: Tjejer får heller inte napp vid nätdejting
Jo, Lejonmamman01, det kanske är trubbigt tänkt av mig. Tänk om och gör rätt. Jag är inte alls snobbig i varje fall.
Allt jag vill är att mysa i soffan med nån trevlig en i höst eller vinter. : ) Och sen om man har nåt gemensamt och intressant att prata om så är det ju bra.
Xspinell skrev:
Du skriver att du (har tröttnat på strul)
Men är det inte strul man får i ett förhållande ?
Speciellt när man blir äldre med barn på olika håll , tycker jag att risken för strul ökar .
Då brukar det bli många viljor och mycket olika rutiner som ska passa
alla medlemmar i den nya familjen (rätta mig om jag har fel)
Min egen erfarenhet är nog att jag fick bara en familj i livet , det var den jag fick med
barnens mamma efter det tyckte jag nog att det blev mest komplicerat att få allt att fungera igen .
Eller missade jag något i livets färd på väg mot döden ..
Kommentar: Tja, jag har ju inte skaffat den första familjen än, så för mig blir det inget strul av detta. Kanske har varit lite för försiktig och rädd att hoppa i galen tunna. Trots att jag varit i flerårigt förhållande. Jag vill nog bara ha ett lugnt liv och göra vardagliga saker. Jag är inte mycket för att gå ut och festa loss totalt och släpa hem nån efter krogen och dylikt. Det var mer ett sådant typ av strul jag syftade på. Klart det kan bli struligt med att få ihop livet med olika familjer, barn, ex, nuvarande etc. En annan typ av strul.