Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Förresten, vsg, jag har fragmin som blodförtunnande - vet du om innohep är bättre ur immunperspektiv?
Förresten, vsg, jag har fragmin som blodförtunnande - vet du om innohep är bättre ur immunperspektiv?
2 veckors paus från F.l och allt ED-planerande... Fick ett märkligt mejl från min gamla klinik-man kan tydligen inte bli gravid alls om man mår psykiskt dåligt/är deppad!! Jaha ja,då har vi ingen chans då! Klart man är deppad när man inte kan få barn och kämpat i åratal!! Så himla dumt sagt! Och vem är inte psykiskt stressad både före,under och efter en ED-behandling,det säger ju sig självt att man är! Tappat förtroendet för dem känner jag trots att de innan vart så tillmötesgående. Mejlat Unica,verkar ju bra med hög chans,vi får väl se. Mycket dyrare dock.
Inte jag heller. Vill de att du ska ta östrogen i två månader innan ET? Det låter helt galet. Eller är kanske tanken att du äter en låg dos nu för att underhålla livmodern. Tar progesteron, får en blödning och sen börjar igen med östrogen 4 mg ett par veckor innan ET. Det förstår jag isf Kram och lycka till!!
Hur är det med dig Redan? När är det dags igen? Kram
Jag äter Progynon för att få i mig hormoner er. Istället för mina hormonplåster jag hade tidigare ( Estonia depotplåster) så jag tar en tablett progynon 2 mg om dagen i 20 dagar. Och sedan provera i 10 dagar för att framkalla mens. Hon sa att jag ska fortsätta med bara progynon nu tills hon hör av sig igen. Då höjer dom säkert Progynon en till 4 mg om dagen precis som när jag gjorde min testcykeln.
Är det möjligt..,, ?
jag är nedreglerad, äter 6mg östrogen, jag känner en ägglossningsmol och typiska flytning i morse . Har ej kissat på Stickan för bekräftelse. Vad säger ni?
Det var inte ÄL!!! Puh! Men slemhinnan var 10mm. Jag fattar inget. Undrar om det verkligen är rätt mätningen. Hon har mätt förut och det stämt m kliniken. I och för sig en ny UL app.
Jag äter 6mg progynon. Enl gyn kan det faktiskt vara märket på östrogen som påverkar... Jag frågade. Har aldrig ätit den förut. Spännande har ny mätn nästa vecka.
Ja visst är det häftigt. Men var inte så bra vid första nedregleringen. Men.... Som min gyn frågade/sa.... Ska du gå till 1/9 med denna slemhinna nu...? Ikväll ett rödflaggat mail till peny, så får vi se... Gläds å ena sidan... Och andra sidan misstänksam m tekniken...
Kom på stt jag hittat en gyn till i krokarna som ställer upp på VUL, ringer imorgon dit, göra en parallell kontroll.
Häftigt !
Ja då får du lita på dem. Det är ju annorlunda då man är nedreglerad. Såg inte din gyn igår om den var treskiktad? Det är ju lika viktigt att kolla det som att kolla tjockleken? Kram