Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Hur går det för dig Redan? Visst är det snart dags igen? Stora kramar
Hur går det för dig Redan? Visst är det snart dags igen? Stora kramar
Reser den 17/7 till Aten!
Håller tummarna! Vilket försök är du på? Hur kommer det sig att man inte väljer Finland som alternativ då försäkringskassan täcker? Nyfiken nybörjare :) månaderna minskar sakta. Vi väntar på vårat första försök på ks huddinge. Troligtvis hösten sa barnmorskorna på rmc, så vi siktar in oss på Oktober. 3 månader kvar! Känns som att tiden går sååå sakta!!
Nej men fy va trist att höra Redan!! Hade verkligen hoppats att det skulle funka lika bra på dig med plåster. Stora tröstkramar!! Ps. Jag körde innohep då jag blev gravid. Vet dock inte för/nackdelar. Fick dem av Eva.
Villsågärna38, hur går det för dig med din graviditet? Vilken vecka är du i nu?
Jopp, riktigt trist. Håller på att göra en ny plan ....som lutar åt en nedreglerad cykel. För att hålla tillbaka min egen cykel och kunna östrogenbehandla något längre...dvs flytta fram fönstret.
Hur tyckte du , upplevde du dina blåmärken, fick du några? Vet att Fragmin och framför allt clexane hjälpande vid immunproblematik , har ej klart än att det även inkluderar inohep.
Oj, va fort det går! Du är snart där med din lilla mirakelbebis i famnen.
Jag mår väl egentligen inget vidare eftersom min andra ÄD nyss har misslyckats och att jag för andra gången i rad inte fick några embryon till frysen. Har bara haft kontakt med min koordinator efteråt så nu väntar jag på analys från doktorn varför han tror att inte något av de sammanlagt 6 (färsk)embryon som jag fått överförda inte har fastnat samt vad han och kliniken har att erbjuda nu, både behandlingsmässigt och kostnadsmässigt. Just nu känner jag mig både arg och småbitter och det mår jag inte riktigt bra av.
Jag har använt både clexanne och prednisolon. Har även testat för de infektioner som du nämnde men proven har varit negativa. Har fortfarande inte fått nån feedback från min läkare i Aten angående mitt senaste misslyckande och det kan jag tycka är dåligt.
Villsågärna, din historia är ju verkligen makalös, stort grattis! Jag undrar om du fick någon relevant förklaring till dina misslyckade IVF och ÄD? Vad ändrade ni för att lyckas till slut? Eller var det bara "slumpen"? Kanske har du skrivit ngt i din presentation, ursäkta i så fall - sitter i stugan m mobilen och vet inte hur man kommer åt presentationer i telefonen...
Spännande att höra, villsågärna! Tog du några immunmediciner när du blev gravid nu? Det är rörande att höra dig tala så varmt om din dotter och häftigt att ni nu blir en familj med både ÄD- och genetiska barn. Vi har ju två skolbarn men längtar intensivt efter en liten till och kanske blir det ÄD, känns bra att höra att du inte alls tycks oroa dig för denna kombination. Kram och grattis igen!!