Redan47 skrev 2014-06-11 08:19:03 följande:
Ja du, vad ska jag svara på det.... En ruvning är en ruvning, med vad det innebär, du vet! Men jag tar det med ro, visst är det så , tog sista sprutan igår så får ge mig till tåls ytterligare en vecka :) Jag känner att mitt humör fortf är taggigt, men minskade bara till 6mg+2mg vag. Hade E2 på 4000pg/ml- så det var ju högt. Men vågar inte just nu gå ner till 4mg+vag... Ich det är ok för peny. Men, det faktum att vara beroende av mannen mfl pga min handled gör mig grinig ixå, blommor som ej kommer ner i jord, prylar att flytta lyfta osv. Jobbade m bokföring igår och handleden pulsar inatt o idag... Så grinigt känns det. Är nog oxå lite nervös för jag vill ju så gärna det blir plus denna gången.... Min hund är inte heller sig lik- nerverna utanpå - tänker att jag smittar henne- dvs hon är kvitto på mig själv typ???spegling. Idag blir en sol o bad dag om vädret håller sig! Kram Och hur mår du darling?
Usch, jobbigt med ruvning. Hormonsvall och så förväntan på det plus nervositet. Jag vet såväl, man vill bara att tiden ska gå. Jobbigt med handleden också förstår jag. Hunden speglar dig säkert, de brukar ju vara bra på det. På samma sätt som barn. Det är bra med mig, lite krämpor här och där men det får man nog räkna med som gravid över 40 så bara att gilla läget
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Stora lycka till kramar!! Nu är det din tur, känner det på mig!!