• Irma01

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Ja, Jenkis, det är inte tillräckligt på långa vägar. Problemet är väl dock först o främst tillgång till donatorer. Flera län borde göra som i Skåne o h höja ersättningen. Sedan dess har de knappt någon kö!

Tack för info förresten, då har jag två veckor kvar innan jag kan andas ut!

Kram

• Irma01

Härligt att ni är på gång nu

Lycka till NinaCamilla, Jenkis och Jojjo!

Apropå slemhinnan håller jag helt med, det är väldigt märkligt att det är sådan skillnad på vad som anses vara minimala nödvändiga tjockleken...
    Själv har jag alltid haft en tjocklek över 9mm, men det hjälpte inte under våra 5 tidigare försök...
    Håller tummarna för er nu tjejer!

• Irma01

Jenkis, vad skönt att det är gjort nu! Håller alla tummar. Ta det lugnt och vila dig ordentligt nu .

• Irma01

Minnah, beklagar verkligen. Vet hur tungt det känns. Men ge inte upp hoppet, för oss tog det 5 ÄD försök innan vi fick ett + och första gången förlorade vi det direkt. Tänkte lägga av ett tag, men valde att ändå köra med det ägget vi hade kvar. Har fortfarande en lång väg att gå så klart, men trodde aldrig vi skulle komma så långt efter 6 misslyckade försök!
    Bamsekram

• Irma01

NinaCamilla: vad skönt att ni äntligen åker iväg snart! Håller tummarna för er, och passa på njut av våren i Grekland.

Jenkis: hoppas verkligen det blir ett + för er nästa vecka, det ser ju lovande ut

Backefru: vi gjorde ÄD på KS och väntetiden skulle vara runt 1,5 år då (vi gjorde första 2011 där). Jag har verkligen bara bra att säga om KS och Fertilitetsenhet på Huddinge , fantastiskt personal verkligen.

Redan47: lycka till!

• Irma01

Jenkis, vad underbart!!!! Stort grattis och du har helt rätt inställning, att oroa sig hela tiden är inget alternativ!

Villsågärna tala om mirakel
    Stort grattis till dig med!

• Irma01

Jenkis, jag hoppas verkligen att det inte är MF, förstår naturligtvis din oro
    Håller tummarna att allt är bra.
    Stor kram

• Irma01

Jenkis, jag önskar att det fanns något vi kunde göra för att hjälpa dig.
    Känner du för att ta en paus från tråden ska du absolut göra det. Du vet att vi finns här!
    Styrkekram.

Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014