Inlägg från: villsågärna38 |Visa alla inlägg
  • villsågärna38

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Jenkis skrev 2014-02-22 18:16:49 följande:
    Tycker att jag mår lite mer illa för varje dag och så är det tröttheten... Den går iofs hitta många andra anledningar till, men illamåendet borde vara av graviditet tycker jag. Så det är ju ett bra tecken.

Helt klart ett bra tecken!! Jag som inte brukar småäta. Käkar mackor och bananer som aldrig förr. Äta lite och ofta är bästa tricket. Kram
  • villsågärna38
    Jenkis skrev 2014-02-24 10:53:22 följande:
    ÅÅÅÅHHHH! Grattis! Underbart! Då ligger du ca 10 dagar före mig då

Tack Kram
  • villsågärna38
    Irma01 skrev 2014-02-24 11:09:24 följande:
    Villsågärna vad underbart!!! Grattis, nu kan ni ändå andas ut lite! Kram

Ja en milstolpe iaf kram
  • villsågärna38
    Jenkis skrev 2014-02-24 10:53:43 följande:
    Någon som vet om magen fortsätter växa vid MA?

Jo det gör den. Har upptäkt ma i v 13 och då hade fostret dött ca tre veckor tidigare. Hade inga blödningar och fostersäcken livmodern hade vuxit men inte fostret. Är du nojjig? Be att få ta hcg vid två tillfällen alt göra ett tidigare vul. Olidligt att gå och vänta om man tror nåt är fel. Kram
  • villsågärna38
    NinaCamilla skrev 2014-02-24 12:07:13 följande:
    Villsågärna: Grattis från mig med! Här ruvas det och äter både salt och söt konstant men det är säkert på hormonsprutor Hcg som jag tog...lite knasig i huvudet med. Hoppas på den bästa på fred-lördag. Jag måste kolla vem kan ta Hcg-provet och progesteron bara.

Tack!! Tror du är gravid Låter väldigt misstänkt iaf. Kram
  • villsågärna38
    Jenkis skrev 2014-02-24 12:25:59 följande:
    Nja, inte så nojjig ännu. Ville bara kolla hur det låg till med tillväxten av magen. Nu är det en vecka kvar till VUL och jag jobbar helgen som kommer, så tiden kommer nog att gå. Har ingen anledning att tro att något är fel förutom CB-digital, så jag intalar mig at jag är för hormonstinn för de där testerna

Testen är skit när det gått så långt. Tror inte det är nån fara!! Kram
  • villsågärna38
    Irma01 skrev 2014-02-24 15:40:43 följande:
    Besök hos läkaren avklarad, alla värden såg fina ut förutom järn, men det är väl inte så farlig att ta några piller ) Så nu är man bokad på KUB UL i morgon, den vanliga RUL i början på April och en till UL för att kontrollera moderkakan i maj... Känner mig iaf väldigt väl omhändertagen! Hoppas allt ser bra ut i morgon... NinaCamilla, håller tummarna hårt inför helgen Jenkis, håller med vsg ang testerna. Strunt i dem!

Och va kul att höra och järntabletter är nog inte hela världen. Håller tummarna inför imorgon!! Kram
Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014