• LunaLunatic

Trashigt namn?

En kompis skrev idag på Facebook att Melizzah-Li är "trashigt". Håller ni med?

Don't argue with idiots - they'll drag you down to their level and beat you with experience
  • Svar på tråden Trashigt namn?
  • metin

Tror du skojar med oss ts...eller hur?

• pellepelle
    LunaLunatic skrev 2013-10-10 19:42:12 följande:
    Borde jag välja ett annat namn? Även Zagah-Li och Teendrah var på förslag.

Varför omöjliga stavningar som hon kommer få plågas med hela livet? Saga-Li är ju vackert. Men då i den stavningen.
  • Severus

Med tanke på var tråden ligger, leder dessa strippnamn till osämja i hemmet?

Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • aleakim
    LunaLunatic skrev 2013-10-10 19:42:12 följande:
    Borde jag välja ett annat namn? Även Zagah-Li och Teendrah var på förslag.
    Jag tror att många tycker att vanliga namn som piffats till sådär är ganska överdrivna och krystade. Saga-Li tycker jag är ett fint namn men jag skulle stavat det precis så då också, Saga-Li.
    Man får ju döpa sin barn till nästan precis vad man vill men man får nog vara beredd på att folk kommenterar om man valt något annorlunda :)
  • Queenie70

Vilken planet härstammar det ifrån?

• Mystica 1

Skippa krångliga stavningar och kör Melissa-Li eller Saga-li eller Tindra om du nu är inne på Li-namn så tipsar jag om Maja-Li

• fluu

Tyvärr ja.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Lejonmamman01
    aleakim skrev 2013-10-10 19:53:38 följande:
    Jag tror att många tycker att vanliga namn som piffats till sådär är ganska överdrivna och krystade. Saga-Li tycker jag är ett fint namn men jag skulle stavat det precis så då också, Saga-Li.
    Man får ju döpa sin barn till nästan precis vad man vill men man får nog vara beredd på att folk kommenterar om man valt något annorlunda :)

Ja Saga-Li, Ylva-Li och Tuva-li tycker jag faktiskt är riktigt fina, och tillräckligt vettiga även för att hålla i en svensk vardag.
Svar på tråden Trashigt namn?