Anonym (lm) skrev 2013-10-11 17:00:39 följande:
kk kk kämpar i motvind men jag håller med honom till 100%. Majoriteten av män (dom som har valmöjligheten) väljer bort en promiskuös kvinna till förmån för en som inte är det. Så var det för 1000 år sedan, så är det idag och det kommer antagligen att vara så om 1000 år också. Det hör till mannens natur och det är ingenting som PK:ismen eller feminismen kan ändra på hur mycket man än försöker.
Det är så år 2013 att varje kvinna har rätt att ligga runt hur mycket hon vill, men hon får också finna sig att risken är stor att hon blir bortvald som potentiell livspartner pga detta.
Lustigt att läsa hur vissa användare försöker förlöjliga kk kk genom avsluta sin post med ett 15 cm långt "ahahah" eller en käck oneliner i stil med "ingen vettig kvinna skulle minsann välja dig", bara för att han påtalar det uppenbara. Det visar bara hur dåliga ni är på att argumentera för er sak.
Vad gäller dorian så blir jag osäker, antingen hör du till en liten minoritet av männen som verkligen tycker som du påstår dig göra eller så har du någon form av dold agenda för att göra dig populär bland kvinnorna på FL.
Men att påstå som du gör i ett inlägg att majoriteten eller "rentav alla" män tycker som du gör är fullständigt absurt.
Nu för att svara på TS. Jag håller delvis med din man, jag skulle inte ingå ett förhållande med en kvinna som haft 20+ sexpartners, fast ONS eller kk skulle inte vara något problem. Men jag skulle inte kalla henne "på gränsen till prostituerad eller annat förnedrande som han gör. Jag har valt bort potentiella kvinnliga partners pga sexuellt förflutet. Hade jag vid dom tidpunkterna kunna trycka på en knapp för att förändra mina känslor hade jag gjort det, men det funkar ju tyvärr inte så... När det kommer till att välja mamman till sina barn så funkar det inte om hon legat med sammanlagt 3 fotbollslag tidigare eller gangbangat runt i grekland, om det finns (vilket det gör) lämpligare kandidater. Det är ren och skär biologi.
Alltså, jag behöver ingen dold agenda för att vara populär. Jag säger vad jag tycker, helt oavsett vad folk tycker om det. En del gillar mycket av det jag skriver, andra avskyr det mesta av det jag sätter i pränt, åter andra pendlar och känner hatkärlek eller ignorerar mig. Jag är inte här för att jaga poppispoäng. Vet ju fan inte ens vilka 99,999% av medlemmerna här är, vad vinner jag på att ställa in mig?
Och nej, jag representerar inte en "liten minoritet", jag representerar en väldigt stor grupp män. Säger inte att vi är majoritet, men oddsen är lika goda för att vi är flest som att vi inte är det. Som sagt - kvinnor har haft sexuell frihet länge nu, och de flesta blir gifta och får barn, helt oavsett om de varit nunnor eller legat med hundratals karlar.
Biologi? Ehm, nej, det är MORALISM! Biologi är att vilja ligga med den som är mest poppis, dvs den som fått ligga mest, inte med den som fått ligga minst. Du kanske ska läsa på din biologi litet grand.