Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Är svenska kvinnor promiskuös?

Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 23:39:07 följande:

Jag skriver ju att du kan ha hur många partners du vill, men då anser jag att du är promiskuös. Jag tror att det blir ett problem när kvinnan försöker likställa sig med mannen i alla lägen, ja. Tycker att svensken har för många partners innan äktenskapet och när minsta problem uppstår ,istället för att försöka lösa det istället lämnar. Det är därför skilsmässor statestiken är så stor, hur tror du det kommer sig att svensken idag hälften av gångerna skiljer sig, att vi har så stot otrohet i Sverige, att ons är såpass vanliga, att vi har så höga abortsiffror, att könssjukomarnårna är så höga att vi tom har namngivit en dag efter dom, att vi ser sex som något man kan göra med vem som helst? Ser du inget problem med det? Kopplar du tex inte barns otrygghet till detta exempelvis?

Klart att det blir problem när kvinnan försöker likställa sig med mannen - alla misogyna män (och kvinnor!) får ju moralpanik och börjar måla upp domedagen. Säkert skitjobbigt för dem! Men för resten av oss är det utveckling och civilisation, framsteg och ännu ett steg till en bättre värld. Vill man ha det som förr finns alltid Saudiarabien.

Barn blir inte otrygga av skilsmässa, barn blir otrygga av dåliga hemförhållanden. Det är ofta bättre för barnen att föräldrarna separerar än att de lever i misär "för barnens bästa".  
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Gorp skrev 2013-10-16 23:40:46 följande:
    Wiie, jag är lösaktig slampa
    Har ju faktiskt haft en del namnlösa knull , eller jag minns faktiskt  nästan alla namn, jag skojar till det lite

Jag kan ju döpa om dom i efterhand bara för skoj skull:

ONS med jättestor penis, halleluja, sex hela natten och skavsår i fittelittan., han var faktiskt BIG: Big Bob

ONS med en bartender, liten kuk och en besvikelse  : Mycket liten shotgun-  han blanda  goda drinkar iofs,
      Förhållande med en svart man: normal kuk ock OK sex.: I did not go black again.

Hahaha!
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 23:43:23 följande:

Kul för dig, men likväl promiskuös!

So what? Jag är också promiskuös. Märkligt att du inte hackar på mig. Det kan väl inte ha att göra med att jag råkar har en penis istället för en vagina va?
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 23:47:24 följande:

Du låter som typiskt svensk måste jag säga. ;).

I wish!
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 23:50:53 följande:

Det gör du säkert, du har gjort livet så mycket enklare för alla killar ju. ;)

Och det är dåligt därför att..?
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (man 2) skrev 2013-10-17 11:40:10 följande:
    Ingen idé att argumentera med damerna på denna tråd , de verkar vara fullständigt övertygade om den svenska kvinnans ofelbarhet och bekräftar gång på gång varför många svenska män väljer bort svenska kvinnor

Bra, fler starka, självständiga, lustfyllda och levnadsglada svenska kvinnor över till mig! HjärtaHjärtaHjärta
  • Dorian Ertymexx
    Knall skrev 2013-10-17 14:21:01 följande:

Vilka påstår att svenska kvinnor är ofelbara? Mig veterligen finns det ingen som är det. Vad jag motsätter mig är generaliseringen av att "svenska kvinnor är si, svenska kvinnor är så"..
    Jag har själv blivit bedragen, sårad och lurad.. Inte drar jag alla svenska män över en kant för det?

Nej, och det är bäst det, för gör du en liknande generalisering om män som de som gjorts i tråden så blir du en "hårig, ful manshatarfeministflata" serru. Det kallas jämställdhet av vissa, att de får snacka skit om dig, men inte du om dem. Quad licet Iovi, non licet bovi. Eller nå't.
  • Dorian Ertymexx
    Knall skrev 2013-10-17 16:18:40 följande:

Ja, och det är ju synd om de stackars karlar som är otrogna! Det är ju antagligen för att deras kvinna inte särar på benen tillräckligt!

På ett eller annat sätt är det fel på oss kvinnor.. Vi är antingen lösaktiga eller frigida.. Inget av det är "tillåtet"..

Felet ligger ju i att du som kvinna försöker vara en INDIVID, med EGEN VILJA. En kvinna ska vara som en uppblåsbar Barbara vet du - ingen vill ha en som alla redan provat i butiken, nej, alla vill ha ett nytt, fint oöppnat exemplar, som de kan använda när de vill, och som inte poppar ur paketet och ställer en massa krav om jämställdhet, respekt, kärlek på lika villkor, och gud förbjude - mer sex! Man kan ju inte avsnoppa en man genom att hävda att han har sämre sexdrift än en kvinna!!

Seså, bli en fin Barbie nu och hoppas att någon tar dig till nåder, fast du varit provexemplaret i butiken!!

(Blir fan spyfärdig av att ens ironisera över det...)     
  • Dorian Ertymexx
    fredriktomte skrev 2013-10-18 20:08:44 följande:
    Är du tankeläsare eller? Drömmer

Själv har jag ett öppet förhållande med min fru. Det rör mig inte i ryggen hur många hon har sex med. Men kom igen nu, hävda att jag ljuger, det är ju ända sättet du kan få ihop din argumentation...

Åh, har ni öppen relation eller är ni poly? Minns inte om jag frågat.
  • Dorian Ertymexx
    Feministochstolt skrev 2013-10-19 00:59:45 följande:
    Som en ung, arbetande och ensam kvinna, kan jag säga att TS har fel. Du gör dig själv till ett offer, gumman. Vill man ligga runt som kvinna, så ska man få göra det. Kallar någon en för "hora" eller "luder" så är det bara ett tecken på trångsynhet, vi alla är människor i grund och botten. Länge leve det fira sexet!

Kyss
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (hujedamej) skrev 2013-10-19 01:34:09 följande:
    Är det ok ifall de är gifta med varandra? Oskyldig

Ja, då är det tydligen okey att inte känna varandra innan man knullar. Märkligt det där, försöker förstå logiken, men den verkar inte finnas alls...
  • Dorian Ertymexx
    Knall skrev 2013-10-19 08:04:38 följande:

Logik? L o g i k.. Lo- gik.... Går det att äta?

I wish, en del skulle behöva mycket mer sådant.
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?