• Anonym (Frågande)

Är svenska kvinnor promiskuös?

Hej Alla!

Vi hade en diskussion igår kväll jag och min man om svenska kvinnor och dess "frisläppthet" . 
    Enligt min man så SKA en (fin) kvinna/tjej inte ha fler än 10 sexpartner (max) i sitt liv om hon inte vill klassas som ett luder (slampa). Har man fler än 20 sexpartners innan man stadgar sig så är man på gränsen till prostituerad.  Män kan däremot leka loss tills de skaffar villa och vovve och fru och allt det där för det ligger ju i deras natur att göra så - ju fler desto bättre.

Nu har vi två småbarn. En tjej och en kille med 16 månader emellan de.  Han menar alltså att tjejen ska vara fin tjej och vänta och han blir stolt om pojken förlorar oskulden vid 13 och är skolans hingst.
    Är detta verkligen så som män och kvinnor ser på kvinnors sexualitet idag 2013?

• Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?
  • Dorian Ertymexx
    Jan Banan01 skrev 2013-10-15 18:46:52 följande:
    Jag är glad att min fru inte läst inläggen här. Speciellt inläggen där hon klassas som dum och importerad hade gjort henne väldigt ledsen. Hon har en mycket enkel bakgrund, men med stor drivkraft och gott läshuvud lyckades hon ta sig ända upp till universitetsnivå. Hon läste ekonomi. När hon kom till Sverige sadlade hon om och bli klar undersköterska till nyår. Hon ser inte bara bättre ut än en genomsnittsvenska. Hon har fan så mycket mer i huvudet än vad ni har, era hyrpjäxor!!!Skrikandes

Men att kalla svenskor för slampor är helt okey, för de får skylla sig själva som ligger runt, eller hur var det? På samma vis kan du fru "skylla sig själv" som "valde" att bli "importfru", om man ska vara elak (och nej, jag vill inte vara elak, men om vi nu ska vara på samma nivå liksom).
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Monte skrev 2013-10-15 18:59:42 följande:
    Du ser inte själv varför du förlorar diskussionen, va?
    Det är ingen, mig veterligen, som uttalat sig specifikt om din fru. Vi känner inte henne. Det enda som är ett faktum är att du hämtat hit henne eftersom du anser att svenska kvinnor är äckliga slampor, dumma, blåsta, häxor och allt annat vad du nu skrivit.
    Förstår du verkligen inte problemet?

Word.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • kk kk
    KimPossible skrev 2013-10-14 22:48:51 följande:
    Varför känns det plötsligt som om jag försöker läsa en ettagluttares första taffliga försök till skriftspråk? Obestämd

Ah,  någon har missat både det där med versaler, gemener, skiljetecken och andra saker som gör att en text blir läsbar! För att inte tala om att det saknas en logik.

Ärligt talat, jag har läst helt fantastiska berättelser skrivna av barn, om rosa elefanter med femton ben, fiskar stora som flygplan och monster med fyra huvuden som blir till glassmaskiner om man bara är snäll nog. Dessa slår vissa inlägg här i tråden med hästlängder. Både när det gäller skriftspråk, logik och fantasi. 

Trådens illitterata "snälla" män kan ju annars alltid hoppas på det där med glassmaskinerna. Får man inte knulla kanske man iaf får äta så mycket glass man vill. Ni behöver bara vara lite snälla mot oss monsterfeminister.

Solig 
    ok, en kvinnas vassa penna rispar djupt känner jag.

fast det är ändå svårt att följa den hårda logiken. så är två små frågor.

hur exakt bemötte det där nånting överhuvudtaget? 

och

rosa elefanter? really? 
  • kk kk
    Monte skrev 2013-10-14 23:01:29 följande:

Seriöst. Jag skulle få ut mer av att diskutera politik med min byrå än att föra en diskussion med dig.
    Jag har inga problem att få män eller kuk, det är inte min personlighet som fått mig att tvingas söka mig utomlands för att få en man. Logik och att följa ett resonemang är inte din grej.
    "visa endast" knappen är din vän monte. men bara när du är redo
  • kk kk

sen får samtliga medlemmar i de här tråden bakläxa och ett fy skäms för vad ni gjort med tråden när jag inte var här.

maken till oreda och personangrepp får man leta efter. fy och säkert ni flickor, ni vet vilka ni är...

dorian är ursäktad, han kan inte hjälpa att han skriver som han gör.

var marilyn förresten clever? jag har fått olika åsikter om det där. jag har alltid önskat att hon var, men det verkar som en del hävdar att hon inte var speciellt together. ingen madonna eller dolly parton i alla fall.

har du en källa där "primitiv man"? eller dorian?

• kk kk
    Monte skrev 2013-10-16 00:41:19 följande:

Du är verkligen ointelligent. Vad är det du inte fattar? Du är ett skämt.
    Jag. Är. Inte. Intresserad. Av. Att. Samtala. Med. Dig.
    Jag förstår att du klickat visa endast på mina inlägg. Jag förstår verkligen det, vad det nu har att göra med att jag är ointresserad av att diskutera med dig.
    när du klickar tillslut monte, vilket vi båda vet du kommer att göra när kraschen snart kommer, så kommer det nu att finnas ett meddelande till av samma dignitet som du kan njuta av tillsammans med byrån

• Monte
    kk kk skrev 2013-10-16 00:45:03 följande:
    när du klickar tillslut monte, vilket vi båda vet du kommer att göra när kraschen snart kommer, så kommer det nu att finnas ett meddelande till av samma dignitet som du kan njuta av tillsammans med byrån

Jag kommer inte klicka visa endast på mina egna inlägg, det finns ingen anledning.

Sluta skriv till mig. Fatta att jag inte är intresserad.
    I became insane, with long intervals of horrible sanity.
  • kk kk
    Monte skrev 2013-10-16 00:51:13 följande:

Jag kommer inte klicka visa endast på mina egna inlägg, det finns ingen anledning.
    Sluta skriv till mig. Fatta att jag inte är intresserad.
    vi vet båda att du redan gjort det. den här rundgången är en loop inuti en snara fast i ett eko. så ja, låt oss sluta. det var dock du som började, jag tycker det kan vara bra att påpeka. bye baby.
  • Monte
    kk kk skrev 2013-10-16 01:04:22 följande:
    vi vet båda att du redan gjort det. den här rundgången är en loop inuti en snara fast i ett eko. så ja, låt oss sluta. det var dock du som började, jag tycker det kan vara bra att påpeka. bye baby.

Pinsam du är, nord.

Ja vi vet också båda två att du just åt en snorkråka, och att en fågel bajsade i Linköping.

Men hey, varför inte förklara vad det är du vill istället, eftersom du så väldigt gärna gillar din töntig macho-fasad på FL? Vad är din åsikt? Varför ska jag läsa mina egna inlägg menad du? Vad i direkt relevans till bananens påståenden om svenska kvinnor har det? Eller för allt i världen, vilken anknytning har det till att jag frågat bananen varför just han måste söka sig utomlands för att få fitta? Berätta gärna. Jag är sååååå intresserad.
    I became insane, with long intervals of horrible sanity.
  • Julia1245
    Pappa0509 skrev 2013-10-09 23:32:47 följande:
    Tror helt klart detta har med ålder att göra. Jag är 40 år och skulle jag skaffa ny tjej i min ålder så vet jag (och hoppas) att hon har haft en hel del sex innan så hon vet vad hon gillar och kan sin sak. Men är man 20 så kanske det inte är lika kul om sin flickvän redan är "rutinerad"  och är inkörd å klar liksom. Ålder på hen som "anklagar" och  ålder på hen som ligger runt är ju då ganska viktiga faktorer.. Det är skillnad att legat med 30 pers om man är 18 år eller 30 pers om man är 50. Det är skillnad att ha legat med 30 pers om man varit singel i tio år,  Det är skillnad att ha legat med 30 pers om du haft förhållande halva livet... Det är skillnad... Ja ni fattar, en siffra säger egentligen ingenting och alla andra är horor utom morsan  

Inkörd? INKÖRD???? Där har vi hela mannens objektifiering av kvinnan i ett enda ord. "Inkörd", som om det är nån jävla begagnad bil man snackar om. Skäms!
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?