Inlägg från: Anonym (Ärlig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ärlig)

Är svenska kvinnor promiskuös?

Knall skrev 2013-10-16 22:42:32 följande:
    Min värdighet sitter alltså i något som ingen kan kontrollera om den finns eller inte?
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.

Värdigheten i att inte knulla vad som helst på två ben, Känner du ingen sån respekt för din egen kropp?
  • Anonym (Ärlig)
    Knall skrev 2013-10-16 22:51:46 följande:
    Vem säger att jag gör det? Min kropp, mina val, en jävla självrespekt och kärlek till mig själv.. Mig veterligen så har du inget med mitt befintliga eller obefintliga sexual record att göra. Märkligt nog har du inte det med någon annans heller. Vad jag anser vara "respekt" för min egen kropp och sexualitet är inte beroende av dig. Jag kan bilda mig egna värderingar..
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.

Det är bra det, men då kanske du håller med om att svenska kvinnan är promiskuösa ? Tyckar du själv inte att 25partners som nån skrev var genomsnittet partners för en svensk kvinna är för mycket? Och vad tycker du om alla ons som svenska kvinnor har, eller otrohetsaffärer? Är det inte märkligt att svenskarna är det folk som har flest singlar? Tror du att strävan efter kvinnors jämställdhet har gått så långt att många idag inte klarar av att leva i monogami och hela tiden söker spänning i någon annan?
  • Anonym (Ärlig)
    Smecker skrev 2013-10-16 22:57:24 följande:
    Jag känner ingen som knullar vem som helst på två ben. Samtliga jag känner är jävligt selektiva med vem de knullar.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?

Gå till vilken klubb som helst här i Stockholm efter kl 04. Då tar dom vem som helst, största chansen att få till det är efter den tiden.
  • Anonym (Ärlig)
    Gorp skrev 2013-10-16 23:06:45 följande:
    Min kropp blir glad utav att knulla med de personer jag väljer! Jag respekterar min kropp och tycker att det är fantastiskt att den kan mig njutning oavsett vem jag väljer att knulla med, känd som okänd. Jag är flexibel

Bra, då är du promiskuös =lösaktig. Dina ord flexibel. ;). Äntligen en som erkänner det!
  • Anonym (Ärlig)
    Gorp skrev 2013-10-16 23:12:32 följande:
    På vilket sätt är det jobbigt för dig, blir du bortvald eller... Det är väl bra att folk pippar i stället  för att slåss på fyllan  

Jag har inga problem med det, men sluta hyckla då och säg att svensken inte är promiskuösa. Vad var och en gör med varandra bryr jag mig inte särskilt mycket om, tycker det mest är tragiskt. Jag får knulla, oroa dig inte för det, men jag håller mig till min man sedan 10 år tillbaka och vi fungerar utmärkt.
  • Anonym (Ärlig)
    Gorp skrev 2013-10-16 23:17:38 följande:
    Haha.. Ok. Jag har inte knullat på 2 år, men visst,...jag är en lösaktig slampa *lycklig*

Om det är som du skriver känd som okänd tycker jag att du är promiskuös. Det är inte alltid antalet eller när du sist fick nåt som räknas.
  • Anonym (Ärlig)
    Gorp skrev 2013-10-16 23:23:50 följande:
    Det är som är tragiskt att du orkar lägga energi på vad, hur och när den svenska människan utövar sex. Låt oss pippa i fred när vi vill och med vem vi vill. Svensken är inte promiskulös, inte mer än någon annan nationalitet iaf.

Vad kallar du då att knulla okända? Är det inte lösaktigt? Tyvärr håller inte med dig . Jag har väl aldrig hindrat dig från att pippa? Jag har en annan åsikt än vad du har, det betyder inte att jag kommer att hindra dig i någonting, det var dina föräldrars uppgift som dom misslyckades med uppenbarligen.
  • Anonym (Ärlig)
    LinneaJosie skrev 2013-10-16 23:00:32 följande:
    Varför skulle 25 sexpartners vara ett problem, och är det bara kvinnors promiskuitet som är ett problem?

Jag skriver ju att du kan ha hur många partners du vill, men då anser jag att du är promiskuös. Jag tror att det blir ett problem när kvinnan försöker likställa sig med mannen i alla lägen, ja. Tycker att svensken har för många partners innan äktenskapet och när minsta problem uppstår ,istället för att försöka lösa det istället lämnar. Det är därför skilsmässor statestiken är så stor, hur tror du det kommer sig att svensken idag hälften av gångerna skiljer sig, att vi har så stot otrohet i Sverige, att ons är såpass vanliga, att vi har så höga abortsiffror, att könssjukomarnårna är så höga att vi tom har namngivit en dag efter dom, att vi ser sex som något man kan göra med vem som helst? Ser du inget problem med det? Kopplar du tex inte barns otrygghet till detta exempelvis?
  • Anonym (Ärlig)
    Gorp skrev 2013-10-16 23:40:46 följande:
    Wiie, jag är lösaktig slampa Har ju faktiskt haft en del namnlösa knull , eller jag minns faktiskt  nästan alla namn, jag skojar till det lite Jag kan ju döpa om dom i efterhand bara för skoj skull: ONS med jättestor penis, halleluja, sex hela natten och skavsår i fittelittan., han var faktiskt BIG: Big Bob ONS med en bartender, liten kuk och en besvikelse  : Mycket liten shotgun-  han blanda  goda drinkar iofs,   Förhållande med en svart man: normal kuk ock OK sex.: I did not go black again.

Kul för dig, men likväl promiskuös!
  • Anonym (Ärlig)
    Monte skrev 2013-10-16 23:31:26 följande:
    [quote=71404937][quote-nick]Anonym (Sviken) skrev 2013-10-16 23:29:29 följande:[/quote-nick]

Du tycker det är KUL att den här människan pissar på våldtäktsoffer? Jag börjar förstå varför din sambo snedknullade.
    I became insane, with long intervals of horrible sanity.
    [/quote] Jag svarade dig efter det också, kanske ska gå tillbaka och läsa , och läs rätt denna gång!
  • Anonym (Ärlig)
    Gorp skrev 2013-10-16 23:40:46 följande:
    Wiie, jag är lösaktig slampa Har ju faktiskt haft en del namnlösa knull , eller jag minns faktiskt  nästan alla namn, jag skojar till det lite Jag kan ju döpa om dom i efterhand bara för skoj skull: ONS med jättestor penis, halleluja, sex hela natten och skavsår i fittelittan., han var faktiskt BIG: Big Bob ONS med en bartender, liten kuk och en besvikelse  : Mycket liten shotgun-  han blanda  goda drinkar iofs,   Förhållande med en svart man: normal kuk ock OK sex.: I did not go black again.

Du låter som typiskt svensk måste jag säga. ;).
  • Anonym (Ärlig)
    Gorp skrev 2013-10-16 23:48:33 följande:
    HÄRLIGT! Kommer jag in till himlen när jag dör då....

Det gör du säkert, du har gjort livet så mycket enklare för alla killar ju. ;)
  • Anonym (Ärlig)
    Gorp skrev 2013-10-16 23:55:35 följande:
    Nääähää det är BS.  Iofs beror  vad du menar med typisk svensk...  Mina föräldrar kom hit 1966 och jag är född här..  Typiskt svensk betyder något positivt för min del, jag älskar Sverige   

Då är du svensk i mina ögon , om du känner dig svensk är du svensk :). Jag kom hit som 5 åring men jag känner mig inte särskilt svensk.
  • Anonym (Ärlig)
    Monte skrev 2013-10-16 23:53:58 följande:
    Alltså, vem hycklar? Vilken ärlighet tror du att du kommit med? Dina egna äckliga påhitt om brottsoffer. Det är fan riktigt lågt.

Tycker du ska gå tillbaka och läsa om för att jag skrev inte att alla våldtäktsoffer ljuger .de är offer och jag lider med dom. Jag syftade på såna som hittar på sina historier, det finns dom också ser du. Tycker du ska lugna ner dig lite och sluta sätta ord i min mun. Du delar inte min åsikt, thats all! Vore tråkigt om alla tyckte lika om allt.
  • Anonym (Ärlig)
    Monte skrev 2013-10-17 00:05:48 följande:
    Ja men precis, du kallar inte ALLA våldtäktsoffer för lögnare- bara en del. Bra. Där.

Men du utgår ju bara från kvinnans version, vad säger det om dig? Bara för att hon säger våldtäkt betyder det inte automatiskt att det är det. Tro det eller ej men kvinnor kan faktiskt hitta på saker och ljuga om saker. Det är ju dom kvinnor som förstör för andra kvinnor som faktiskt blir våldtagna och för dom män som blir felaktigt anklagade och ibland kanske tom dömda. Men det bryr du dig kanske inte om?
  • Anonym (Ärlig)
    Smecker skrev 2013-10-17 00:18:09 följande:
    En hint: Bara för att mannen säger "inte våldtäkt" betyder det inte automatiskt att det inte är det. Tro det eller ej men män kan faktiskt hitta på saker och ljuga om saker.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?

Därför skrev jag att det finns både våldtäktoffer oc dom som hittar på våldtäkter. Tycker du det är ok med kvinnor som ljuger om våldtäkter, gör dom det inte svårare för dom som faktiskt blir våldtagna? Jag skrev inte att man bara ska utgå från mannens historia, vad fick du det ifrån? Tycker du att man endast ska utgå från kvinnans?
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?