Inlägg från: Anonym (Ärlig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ärlig)

Är svenska kvinnor promiskuös?

Ja, svenska tjejer är kända för att vara lätta! Kolla hur de beter sig när de åker utomlands! Håller helt med din kille, en tjej som knullar runt som en kille är en slampa. Ingen vettig kille satsar på en sån tjej, inte om han är seriös. Och tjejerna vet det och därför förskönar dom siffrorna när det gäller antalet sexpartners. Killar som har flera sexpartners anses vara erfaren medans tjejen anses vara en madrass, lättfotad och billig.

• Anonym (Ärlig)
    Monte skrev 2013-10-14 23:27:55 följande:

Varför svarar du inte istället på vad det är som enligt dig för att vissa män, enligt dig själv mängder av män, måste söka sig utomlands till fattiga länder i Asien och östeuropa för att få en kvinna?
    Du verkar ha väldigt svårt att hålla dig saklig, jag har uttalat mig om en grupp män, enligt hur jag och många med mig, uppfattar dem. De saknar ofta social kompetens, intelligens och eller ett fint utseende. Det behöver inte vara alla de sakerna, troligtvis faller de på sin brist på socialt uppförande, snarare än sina utseenden.
    Du, däremot verkar ha svårt att vara saklig ens i generella termer. Vi som ifrågasätter dina nedsättande ord om svenska kvinnor är blåsta, feminister, och batikhäxor. Seriöst är det mig ett mysterium hur du ens lyckats köpa dig en kvinna med denna äckliga attityd.
    Kanske är de ute efter en jordnära kvinna med bägge fötterna på marken, som inte ser sig själv som en gudagåva sänd från himmelen?  spånar liteObestämd  Som hela tiden sätter upp reglerna hemma vad som behöver göras och sexet är endast på hennes villkor.

Är jag nära?

• Anonym (Ärlig)
    Fröken reserverad skrev 2013-10-14 23:42:06 följande:

De kanske helt enkelt blir kära. . Sen är det ju så att kulturerna skiljer sig en hel del. Vissa kanske passar bättre in?
    Nu spånar jag, men som vit man i tex ett asiatiskt land så märks man nog på ett annat sätt än i ett land med mestadels vita. Så lättare att synas och lättare att hitta någon man blir kär i.
    Alla sorter hittar nog partners i andra länder ellrr områden. Både fula och snygga, unga som gamla. .

Det tror jag också, Men nu blir det ju vanligare med män som åker till just dessa länder för att träffa en annan typ av kvinna än vad de hittar här.  De behöver inte vara fattiga länder eller kvinnor, utan helt enkelt kvinnor som prioriterar annat än karriär och "egen tid".   Vad är det för fel i det?   Folk har en massa fördomar om typen män, men de som jag träffat är helt normala män som har har ett annat synsätt på familjelivet än den kvinnor så krävande stävar efter.
  • Anonym (Ärlig)
    KimPossible skrev 2013-10-15 02:09:28 följande:
    Hur ska du ha det? Är svenskor svåra att få i säng, eller ligger de med vad/vem som helst? 
    Eller, så dum jag är! Du menar så klart att de ligger med alla utom just _dig_, och att det är det som stör dig! 

Du får testa KBT för att komma över dina issues, det ska vara bra har jag hört. 

Hon passar bra att knulla, vill man ha en kvinna som är giftamatrial söker man sig till nåt annat.   Vilken man vill ärligt ha en tjej som har legat med halva stan? Vad säger det om tjejen liksom?  Vem vill vara seriös med en sån tjej?

Är övertygad om att han får ligga lika mycket som en annan, men han kanske vill ha mer än  en fitta?   
  • Anonym (Ärlig)
    Anonym (lm) skrev 2013-10-15 02:02:14 följande:
    kort och  gott, ja svenska  kvinnor är  slampiga, no doubt, norskor likaså. Härligt att festa med dom under åren då man höll till runt medelhavet på somrarna.   Men jävlar vad jag fick leta länge då det blev dags att stadga sig. Nu har jag dock hittat henne som är värdig att gifta sig med.  Vacker, intelligent och har inte haft dussintalet sexpartners  eller gruppsex på sitt cv, bra så.

Precis, bara att gratulera.
  • Anonym (Ärlig)
    Smecker skrev 2013-10-15 09:47:21 följande:

Med tanke på det genomsnittliga antalet sexpartners en svensk kvinna har så måste det vara väldigt små städer. Byar faktiskt. Max 50 invånare.
    LoL, så en svensk kvinna har ett genomsnitt på 25 partners ,  det var ju värre än vad jag trodde. Låt säga att hon börjar sexa vid 17 och träffar Mannen vid 33 så är det ruggiga siffror, antingen har hon jävligt mycket tillfälliga partners (slampig)  eller så har hon olika partners även som gift (slampig) .   Du bekräftade just min teori av hur den svenska kvinnan är, 
  • Anonym (Ärlig)
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-15 16:04:27 följande:
    Så i snitt 1,5 sexpartners partners per år är slampigt..? Du kanske ska börja leta flickvänsmaterial i nunnekloster du...
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.

Nu är jag inte lagd åt det hållet, jag är tjej. ;)
  • Anonym (Ärlig)
    Anonym (Sviken) skrev 2013-10-16 21:30:23 följande:
    Och var skryter ni kvinnor om era erövningar?

Överallt där det inte finns några män, då blir dom genast oskulder ser du.
  • Anonym (Ärlig)
    Anonym (retarded) skrev 2013-10-16 21:45:18 följande:
    Din man är retarded överlevare från en svunnen tid ts, alternativt en smyghögerkristen fundamentalist. Hans inställning till kvinnor är unken. Jag beklagar att du måste leva med sånt avskrap, fast vänta lite nu, det måste du ju inte, så varför inte bara packa en väska och vinka adjö åt eländet.   

Han tillhör. Majoriteten av män, dorian vill bara få ligg här. ;)
  • Anonym (Ärlig)
    LinneaJosie skrev 2013-10-16 21:47:56 följande:
    Vi borde börja hänga på samma Konsum! På mitt Konsum ser alla så besvärade ut när jag högljutt delar med mig av detaljer från mina ligg :-/ Uptight bitches...

Det borde väl säga dig något eller?
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?