esther brukar jämföra prestation och kukstorlek med sina ex och nuvarande, sen när de försvinner blir hon förvånad
Nu slår du under bältet. Har du ingenting vettigt kvar att säga? Är det jobbigt att inte alla män håller med dig? Jag säger ju det - du och jag umgås i mycket olika kretsar. Min är dock fylld av väldigt mycket finare människor, om går efter vad du har skrivit i den här tråden.
mmm, hans manliga vänner SA att de inte brydde sig, eller hur.
Precis. Han var förvånad över det mothugg han fick, för att han, precis som du, alltid gått runt och trott att alla höll med honom. Att hans syn på sex var en naturlag. Men i de kretsar vi umgås är det inte så.
alltså män som vet vad dom ska säga men har samma uppfattning som den här killen egentligen
Nu är det du som ljuger. Blir du arg när alla inte håller med dig? Blir du irriterad när en slampa som jag får snygga män att vilja gifta sig och skaffa barn?
Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 17:36:18 följande:
Ah, slutshaming, alltid lika unket! För det är ju HEEELT otänkbart att nr 315 och Esther blir superkära och lever alla sina dagar tillsammans (om det nu är vad Esther vill; jag förstod det som att hon inte var intresserad av sådant).
Jag har efter den här tråden gett upp relationer då jag riskerar att möta en man med samma värderingar som kk kk. Och jag har en katt som betyder allt i världen för mig. Så utan att han visste det beskrev kk kk min nya drömframtid - ensam, sexuellt erfaren och med massa katter
Så trist det är när två eller tre stycken totalt tar över en tråd. Här är det ju dessutom helt uppenbart att 48 kilo Esther till sist kommer att ge med sig och utbyta PM med 4k, som - om han så måste gipsa sin utslitna stump - kommer att ligga med henne, topsa henne när hon sover och spara öronvaxet som en trofé.
Dorian å andra sidan, kommer att få fortsätta serva sin kvinna med mat, praliner och städning av WC medan hon ligger med sin andre och tredje sambo.
Ja, det är så typiskt mig. Kk kk gamear mig och kallar mig slampa och jag bara kastar av mig kläderna. Byxorna ligger redan i en slarvig hög bredvid sängen
Så trist det är när två eller tre stycken totalt tar över en tråd. Här är det ju dessutom helt uppenbart att 48 kilo Esther till sist kommer att ge med sig och utbyta PM med 4k, som - om han så måste gipsa sin utslitna stump - kommer att ligga med henne, topsa henne när hon sover och spara öronvaxet som en trofé.
Dorian å andra sidan, kommer att få fortsätta serva sin kvinna med mat, praliner och städning av WC medan hon ligger med sin andre och tredje sambo.
För övrigt svarade jag på varför jag nämnde min vikt. Du anar inte hur många som börjar gasta tjock när man säger att alla ens manliga vänner inte vill ligga med en!
Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-11 23:25:59 följande:
Ja, svenska tjejer är kända för att vara lätta! Kolla hur de beter sig när de åker utomlands! Håller helt med din kille, en tjej som knullar runt som en kille är en slampa. Ingen vettig kille satsar på en sån tjej, inte om han är seriös. Och tjejerna vet det och därför förskönar dom siffrorna när det gäller antalet sexpartners. Killar som har flera sexpartners anses vara erfaren medans tjejen anses vara en madrass, lättfotad och billig.