Är svenska kvinnor promiskuös?
Jag vet ärligt talat inte i vilken värld somliga i den här tråden lever i, eller ens vem de umgås med. Jag är 23 år, väger 48 kg, har en hyfsat ansikte och jag har knullat med exakt 15 personer. Ingen, och jag menar verkligen ingen, som jag har legat med eller haft en relation med har reagerat på det antalet. Många kvinnor i min närhet har legat med bra många fler, och somliga av dessa är gifta med barn idag. Nej, ingen man har backat från att gå in i en relation med mig på grund av mitt sexuella förflutna. Jag har däremot backat, för jag är ett fruntimmer som vill vara fri att göra som jag vill. Supa, knarka, tatuera mig. Och knulla. Jag vill inte gifta mig, inte ha några barn. Jag vill leva ett liv jag finner tillfredsställande, som gör mig glad.
Jag hänger mestadels med grabbar, stiliga och välutbildade grabbar, och ingen av dessa har haft problem med sina tjejers förflutna. De tycker liksom inte att det spelar någon roll. Ett antal är ett antal. Man kan ha legat med 2 pers och vara världens svin och man kan ha legat med 222 personer och vara en god och fin människa. Hur du behandlar dina medmänniskor är bra mycket viktigare än hur många du satt på. I min värld.