Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Är svenska kvinnor promiskuös?

Monte skrev 2013-10-15 14:40:41 följande:

Menar det. Är det något som är riktigt hett så är det vuxna män som skriker ewwww och inte klarar av annat än oskulder. Vilket varenda fattig kvinna i thailand såklart är.
    Såna män är bara rädda för att tjejen ska märka hur oerfarna de är...
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • FjärilVingad73
    LinneaJosie skrev 2013-10-15 15:04:13 följande:

Ja jag åstadkommer då veritabla snigelspår här i soffan. I can hardly contain myself!
  • FjärilVingad73
    Anonym (man 2) skrev 2013-10-15 17:00:29 följande:
    Tycker det är beklämmande att se vuxna svenska kvinnor agera som mobbande dagisbarn  på alla trådar där deras ofelbarhet ifrågasätts , det enda det åstadkommer är att bekräfta många svenska kvinnors syn på sig själva som ofelbara och lite bättre än andra kvinnor i världen ,  det är även beklämmande att se så mycket fördomar både män och kvinnor verkar ha angående kvinnor från andra länder. Att kvinnor i andra länder kan vara både vackra och högutbildade verkar vara en nyhet för många.
    Tror inte att en enda av kvinnorna i tråden har påstått att svenska kvinnor är ofelbara eller bättre än nån annan.
    Eller att kvinnor i andra länder inte skulle kunna vara både vackra och välutbildade.
  • FjärilVingad73
    Anonym (man 2) skrev 2013-10-15 17:05:49 följande:

Nej inte rakt ut nej , men ni verkar reagera väldigt starkt på alla påstående som ifrågasätter er ofelbarhet.
    Nej, vi reagerar på att ni kallar tjejer slampor och horor bara för att de - likt många män - bejakar sin sexualitet, vilket de är i sin fulla rätt att göra.
  • FjärilVingad73
    Anonym (man 2) skrev 2013-10-15 17:13:23 följande:
    Jag kan inte minnas att jag kallat någon för slampa ? Kan du ?
    Det jag däremot har påpekat är att många svenska kvinnor beter sig väldigt annorlunda utomlands än vad de gör hemma i sverige , att "what happens in mallis stays in mallis" verkar vara lite av ett ledord , och sedan blir man förnärmad och förvånad över att svenska kvinnor får ett rykte om sig som promiskuösa i andra länder ? 
    Har inte tjejerna rätt att bete sig precis hur de vill även utomlands?
  • FjärilVingad73

Men oj, ta inte i så du spricker!
    Dessutom vet du ingenting om oss, så sluta prata ännu mer goja.

• FjärilVingad73
    Bebelle skrev 2013-10-16 19:47:06 följande:
    Har inte läst hela tråden men svarar på ts: ja jag tror att det synsättet stämmer. Orättvist kan tyckas. Stressigt för killar att behöva ligga runt en massa. Jag tror att man mår bäst om man inte har sex med väldigt många olika personer. Men det är nog oftast svårare för tjejer att bara ha sex. De jag känner (tjejer) som haft många sexpartners har haft det pga stort bekräftelsebehov, de har inte mer lust än oss andra.
    Man kan nog må jäkligt bra av att ha mycket sex om man nu vill ha sex.

Som tjej kan man faktiskt ha stor sexuell aptit också. Det har ofta INTE med bekräfelse att göra, utan att man faktiskt bara - helt enkelt - gillar sex.

Jag förstår inte att det ska vara så svårt att förstå.

Killar kan knulla runt hur mycket som helst tydligen, men så fort en tjej gör det så är hon BARA i behov av bekräftelse. Idioti!!!
  • FjärilVingad73
    Anonym (Sviken) skrev 2013-10-16 20:09:15 följande:
    OK. Så du lever polgamt bara för att du älskar mycket sex. Har inget med bekräftelse att göra?
    Nej, jag är polyamorös för att jag är kapabel att älska mer än en person i taget.

Polyamori handlar inte om sex i första hand, ifall du inte visste det.
  • FjärilVingad73

*asg* Varför förutsätter du att Smecker är kvinna??

• FjärilVingad73

Vem fan skulle vilja vara oskuld? Och riskera att råka ut för nån av dinosauriemupparna som skriver här!

• FjärilVingad73

Min värdighet sitter inte i min oskuld eller frånvaro av den. Min värdighet sitter i hurdan medmänniska jag är och i att leva det liv jag vill leva, omgiven av människor som uppskattar och älskar mig precis som den jag är.

• FjärilVingad73

Men knall, det finns ju oskuldsundersökningar!!

• FjärilVingad73
    Anonym (Sviken) skrev 2013-10-16 23:29:29 följande:
    Skrattande
    Men fy fan, man skämtar inte ens om sånt, eller skrattar åt det!

Hoppas ingen tjej som blivit våldtagen sitter och läser här, för fan vad de måste må när de ser sånt här.

Fy faaan vad lågt! Skämmes!!!
  • FjärilVingad73
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-17 15:50:14 följande:

Skål{#emotions_dlg.flower}HjärtaKyssNalle
    Kyss
  • FjärilVingad73

Tycker Dorians exempel är spot on, tänkvärda.

Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?