Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Är svenska kvinnor promiskuös?

kk kk skrev 2013-10-11 15:23:25 följande:
    mmm, det där bör du nog lösa på nåt sätt dorien, om du ska ha en relation med den här kvinnan. hur länge har ni varit ett par? är ni sambo?
    Är samboskap nån slags måste i en relation menar du? Långt ifrån alla vill vara sambo eller gifta sig, vettu.
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • FjärilVingad73
    kk kk skrev 2013-10-11 15:26:00 följande:
    nya uppgifter kommer fram. jag tyckte du sa att män inte brydde sig, och nu har du ett förhållande bakom dig som gått i kras för att du var för slampig
    Hon skrev att hon inte ville gifta sig för att hon ville annat med sitt liv.
    Det har ingenting med eventuellt sexliv att göra.
  • FjärilVingad73
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 15:29:50 följande:

Du hann före, tänkte precis kommentera samma sak. Det var hon som bröt upp, inte han.
    Vissa läser ju svaren som Fan läser Bibeln, tror jag... Obestämd
  • FjärilVingad73
    kk kk skrev 2013-10-11 15:43:44 följande:
    hur ska du ha det?

du hade ju aldrig nånsin diskuterat ditt sexliv med din man. så så öppet var det.  
    Att diskutera sitt sexliv är en sak. Att diskutera antal sexpartners en annan.
  • FjärilVingad73
    kk kk skrev 2013-10-11 15:50:46 följande:
    nja, om man ska leva ett långt liv tillsammans så är det praktiskt om man är i samma kommun
    Det finns färdmedel att ta sig med från punkt A till punkt B. Och allt går att lösa med lite vilja.
  • FjärilVingad73
    kk kk skrev 2013-10-11 16:08:33 följande:
    om det nu vore så öppet som du sa, så ser jag inte hur ett antal kan vara ett problem. 
    Antalet är inga problem, det är underförstått. För oss spelar det ingen roll, alltså behöver det inte ens diskuteras.
  • FjärilVingad73
    kk kk skrev 2013-10-11 16:14:37 följande:
    om man vill tävla ja.
    Är det en tävling? Vill man inte "bli bättre" för att kunna vara en så bra älskare som möjligt, för att man vill ge sin partner så stor njutning som möjligt?

Det är ingen tävling, det är omtanke.
  • FjärilVingad73
    puss skrev 2013-10-11 16:16:03 följande:
    jag menar allvar. nu super jag ner mig.
    Börjar fasiken fundera på samma, men kan inte.
    Tror jag börjar tvätta badrummet. Med tandborste.
  • FjärilVingad73
    Smecker skrev 2013-10-15 10:56:27 följande:

Fråga honom om norskornas, finskornas, danskornas, brittiskornas, tyskarnas, amerikanskornas, ja i princip alla västerländska kvinnornas rykte.

Men det är kul att det går bra att generalisera över svenska kvinnors sexliv, men aja baja om man generaliserar över svenska misslyckade män som leasar en hushållerska från Asien som de utnyttjar sexuellt och som hushållerska, för att byta ut henne om hon blir för "besvärlig".
    Men Smecker, det är skillnad på män och kvinnor förstår du väl! Obestämd
    Karlarna måste nästan ligga runt, men ve den kvinna som bejakar sin sexualitet.
  • FjärilVingad73
    Monte skrev 2013-10-15 14:29:12 följande:
    Mystiken tätnar. Varför kunde inte Jan, men sin störtsköna personlighet, finna en svensk kvinna.
    Ja, verkligen. Han verkar ju vara ett FYND, rena gudagåvan åt det kvinnliga könet.
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?