Inlägg från: Anonym (Sviken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sviken)

Är svenska kvinnor promiskuös?

VictoriaJ02 skrev 2013-10-16 17:12:04 följande:
    Jag har själv varit ganska promiskuös (är mulatt) men ja, jag tycker att svenska kvinnor är lite för mycket ibland. Har man någon självvärdighet eller integritet om man avverkar kille efter kille bara för att få knulla av sig? Jag går inte så mycket på krogen numer men förr när jag gjorde det såg jag hur en del svenska tjejer dansade från man till man och gned sig mot dem nästan utan urskiljning. Det kallar jag slampigt. Det verkar inte som om svenska tjejer är ett dugg rädda för könssjukdomar eller att hamna i famnen på fel sorts kille.

Men som sagt det är fel av mig att kasta sten eftersom jag själv varit ganska lössläppt. Jag har dock stadgat mig numer och kan inte tänka mig att gå tillbaka till det livet.
    Knall skrev 2013-10-16 16:59:44 följande:

Är det jag som är fånig när du inte ens kan uttrycka dig korrekt?

Nej, jag kunde inte bry mig nämnvärt om hur mycket, vare sig män eller kvinnor, knullar runt.
    Nu kom dock Anonym(Sviken) med en fråga om det är jämlikhetens fel att kvinnor är otrogna/ knullar runt och drog en jämförelse med medelhavsländerna där kvinnan drar vanära över "familjehedern" om hon inte håller på sig.
    Jag undrar då om han anser att det är mer passande för män att knulla runt, än för kvinnor, och om det borde ligga på vårt "ansvar" att bibehålla "familjehedern" även här i Sverige?
    Märkligt att man inte ställa en fråga utan att det i stället kommer en motfråga. Jag har svarat på din. Kan du svara på min? 

• Anonym (Sviken)
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-16 17:41:04 följande:

Nu ska ju tilläggas att den där familjehedern är rätt mycket borta i sydeuropa också, det knullar runt rätt friskt där med.
    Är den? Mina kroatiska grannar berättar en annan historia. Men det finns väl lokala skillnader.
  • Anonym (Sviken)
    Knall skrev 2013-10-16 17:50:43 följande:

Om jämställdheten har gjort kvinnor mer "frigjorda"? Ja, det skulle jag säga. Vi riskerar inte längre att bli uteslutna ur våra familjer, hamna på gatan eller bli ekonomiskt utsatta för att vi väljer att ha sex med fler än en person under vår livstid.

Svar nog?
    Ja tack. Det räcker så bra.
  • Anonym (Sviken)
    Eterisk skrev 2013-10-16 17:52:10 följande:
    "Jag har själv varit ganska promiskuös (är mulatt) ..."

Vad i hela fridens namn menar du med det där? 
    Ja. Vad menar du, Victoria?
  • Anonym (Sviken)
    VictoriaJ02 skrev 2013-10-16 18:25:54 följande:
    Vill med det tala om att jag inte är svensk från början. Tråden handlar ju om just svenska kvinnor Glad
    OK. Men när blev du svensk då? 
  • Anonym (Sviken)
    Anonym (Sviken) skrev 2013-10-16 18:35:49 följande:
    OK. Men när blev du svensk då? 
    Du säger att du levde ett promiskuöst liv tidigare. Det är därför jag undrar. Var det då du blev svensk?Glad
  • Anonym (Sviken)
    Monte skrev 2013-10-16 18:02:15 följande:
    Hon menar antagligen (gissning?) att hon inte ser sig som helsvensk, men även hon (mulatt) har varit "ganska promiskuös".
    /gratis tolk
    Eller så blev hon promiskuös när hon blev svenskSkrattandeFlört
  • Anonym (Sviken)
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-16 19:58:42 följande:
    Man kan nog må jäkligt bra av att ha mycket sex om man nu vill ha sex.

Som tjej kan man faktiskt ha stor sexuell aptit också. Det har ofta INTE med bekräfelse att göra, utan att man faktiskt bara - helt enkelt - gillar sex.

Jag förstår inte att det ska vara så svårt att förstå.

Killar kan knulla runt hur mycket som helst tydligen, men så fort en tjej gör det så är hon BARA i behov av bekräftelse. Idioti!!!
    OK. Så du lever polgamt bara för att du älskar mycket sex. Har inget med bekräftelse att göra?
  • Anonym (Sviken)
    Anonym (Sviken) skrev 2013-10-16 20:09:15 följande:
    OK. Så du lever polgamt bara för att du älskar mycket sex. Har inget med bekräftelse att göra?
    polygamt.
  • Anonym (Sviken)
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-16 20:10:55 följande:
    Nej, jag är polyamorös för att jag är kapabel att älska mer än en person i taget.

Polyamori handlar inte om sex i första hand, ifall du inte visste det.
    All right.
  • Anonym (Sviken)
    Smecker skrev 2013-10-16 21:14:30 följande:
    Män får bekräftelsen i omklädningsrummet, när de skryter om sina erövringar. Det vet du väl?
    Och var skryter ni kvinnor om era erövningar?
  • Anonym (Sviken)
    Knall skrev 2013-10-16 21:47:33 följande:

När jag ligger i stolen hos gynekologen samtidigt som hon klämmer på min livmoder.. Vi diskuterar även vilken kukstorlek som skulle skulle vara optimal för mig (även böjning, färg etc) och skriver detta på twitter..
    Aha. Inte på damtoan på krogen efter att ditt minutragg satt på dig i skrubben då? Alltid lär man sig något nyttFlört
  • Anonym (Sviken)
    Smecker skrev 2013-10-16 22:18:34 följande:
    Återigen, korrelerat för olika länders olika lagstiftning? Om du inte vet vad det betyder, eller kan tolka "statestik", så hör gärna av dig så skall du få hjälp.
    Ja. Syfilis brukar ju angripa hjärnan efter ett tag.
  • Anonym (Sviken)
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 22:16:49 följande:

Ja, vi leder statistiken, måste bero på alla kvinnor som efter fyllan vaknar upp med en främmande man bredvid sig och känner sig så genomrutten eller kanske mannen inte ens är kvar, ja men då måste han ju ha våldtagit mig eftersom jag aldrig skulle göra nåt sånt...
    Skrattande
  • Anonym (Sviken)
    Smecker skrev 2013-10-16 23:07:03 följande:
    Killarna, ja. Tjejerna går däremot hellre hem själva än tar vilket drägg som helst.
    Ah. Då måste de tjejerna jag sett lämna krogen sist varit transar.Flört
  • Anonym (Sviken)
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 23:10:06 följande:

Bra, då är du promiskuös =lösaktig. Dina ord flexibel. ;). Äntligen en som erkänner det!
    Skrattande
  • Anonym (Sviken)
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 23:17:11 följande:

Jag har inga problem med det, men sluta hyckla då och säg att svensken inte är promiskuösa. Vad var och en gör med varandra bryr jag mig inte särskilt mycket om, tycker det mest är tragiskt. Jag får knulla, oroa dig inte för det, men jag håller mig till min man sedan 10 år tillbaka och vi fungerar utmärkt.
  • Anonym (Sviken)
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 23:27:15 följande:

Vad kallar du då att knulla okända? Är det inte lösaktigt? Tyvärr håller inte med dig . Jag har väl aldrig hindrat dig från att pippa? Jag har en annan åsikt än vad du har, det betyder inte att jag kommer att hindra dig i någonting, det var dina föräldrars uppgift som dom misslyckades med uppenbarligen.
    Skrattande
  • Anonym (Sviken)
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 22:28:09 följande:

Ja, det borde väl du veta allt om?
    Tja... Jag är ju läskunnig....
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?