Är svenska kvinnor promiskuös?
VictoriaJ02 skrev 2013-10-16 17:12:04 följande:
Jag har själv varit ganska promiskuös (är mulatt) men ja, jag tycker att svenska kvinnor är lite för mycket ibland. Har man någon självvärdighet eller integritet om man avverkar kille efter kille bara för att få knulla av sig? Jag går inte så mycket på krogen numer men förr när jag gjorde det såg jag hur en del svenska tjejer dansade från man till man och gned sig mot dem nästan utan urskiljning. Det kallar jag slampigt. Det verkar inte som om svenska tjejer är ett dugg rädda för könssjukdomar eller att hamna i famnen på fel sorts kille.Men som sagt det är fel av mig att kasta sten eftersom jag själv varit ganska lössläppt. Jag har dock stadgat mig numer och kan inte tänka mig att gå tillbaka till det livet.
Knall skrev 2013-10-16 16:59:44 följande:
Är det jag som är fånig när du inte ens kan uttrycka dig korrekt?
Nej, jag kunde inte bry mig nämnvärt om hur mycket, vare sig män eller kvinnor, knullar runt.
Nu kom dock Anonym(Sviken) med en fråga om det är jämlikhetens fel att kvinnor är otrogna/ knullar runt och drog en jämförelse med medelhavsländerna där kvinnan drar vanära över "familjehedern" om hon inte håller på sig.
Jag undrar då om han anser att det är mer passande för män att knulla runt, än för kvinnor, och om det borde ligga på vårt "ansvar" att bibehålla "familjehedern" även här i Sverige?