Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 17:12:01 följande:
Alltså, jag behöver ingen dold agenda för att vara populär. Jag säger vad jag tycker, helt oavsett vad folk tycker om det. En del gillar mycket av det jag skriver, andra avskyr det mesta av det jag sätter i pränt, åter andra pendlar och känner hatkärlek eller ignorerar mig. Jag är inte här för att jaga poppispoäng. Vet ju fan inte ens vilka 99,999% av medlemmerna här är, vad vinner jag på att ställa in mig?
Och nej, jag representerar inte en "liten minoritet", jag representerar en väldigt stor grupp män. Säger inte att vi är majoritet, men oddsen är lika goda för att vi är flest som att vi inte är det. Som sagt - kvinnor har haft sexuell frihet länge nu, och de flesta blir gifta och får barn, helt oavsett om de varit nunnor eller legat med hundratals karlar.
Biologi? Ehm, nej, det är MORALISM! Biologi är att vilja ligga med den som är mest poppis, dvs den som fått ligga mest, inte med den som fått ligga minst. Du kanske ska läsa på din biologi litet grand.
för kvinnor är det bäst att ligga med den man som får ligga mest för då kan hon få en attraktiv son och därmed många barnbarn ja. men hon vet ju att hon är modern.
för män är det ju bättre att srputa i en kvinna som ingen annan sprutar i eftersom man då vet att man är pappa. att spruta i samma kvinna som alla nadra sprutar i leder ju till att man int ehar en aning. man bör göra det också, men framför allt bör man lägga monopol på några kvinnor och knulla dem exklusivt.