• Smecker

Är svenska kvinnor promiskuös?

Dorian Ertymexx skrev 2013-10-10 12:55:02 följande:

Hahaha, så att gilla sex och vara nyfiken och bejaka sin lust är att sakna värdighet? Åfan!

Lägg ner. Det där är så mycket gammalt dammigt struntprat så det finns inte. Nej, kvinnor kan inte ligga med vem de vill bara för att de är kvinnor. Tror du att Agda, 57, 132 kg kan få ligga med lätthet bara för att hon har vagina? Eller Stina, 22, 47 kg med autistiska drag? Det där är så mycket manligt mytologiserande av kvinnor att det borde skrivas barnböcker om det. Eller inte, då det skulle sprida den usla bilden om kvinnors tillgång till sex.  
    Fast om man ser till FL, där vissa "män" återkommande erbjuder sig att knulla vilken anonym som förefaller vara kvinna som helst bara hon andas att hon kanske eventuellt möjligtvis någon gång i sitt liv har varit kåt, så kan man ju undra..

Glöm det förresten, det räcker tydligen för det mesta att hon andas.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker

Med tanke på hur svenska män betedde sig när jag jobbade på Cypern.. så skall svenska kvinnor undvika svenska män, för de är opålitliga. Enligt den logiken.

• Smecker
    Anonym (Sviken) skrev 2013-10-12 20:05:38 följande:
    Och hur betedde de sig då?
    Jag tror du kan tänka dig. Och det oavsett om de var ringmärkta eller inte.
  • Smecker
    Anonym (Sviken) skrev 2013-10-12 20:30:31 följande:
    Svenskan har länge haft ett lättfotat ryckte i Medelhavsområdet. Killarna tyckte kanske att kan tjejerna/fruarna knulla runt när de är härnere så kan väl vi. Det gör ju inte saken bättre, förstås. Men..........
    Att diskutera vilket som kom först, hönan eller ägget, leder ingenvart. Återigen, enligt din logik är alltså både svenska män och svenska kvinnor opålitliga. Helt utan att generalisera, såklart. De kanske förtjänar varandra?
  • Smecker
    Jan Banan01 skrev 2013-10-14 15:57:56 följande:
    Tack för "komplimangen" Får jag då fråga varför så många svenska män föredrar utländska kvinnor. Och kom inte dragandes med en massa dravel om "dörrmattor och hushållerskor" till fruar.

"Många" är ingen definitiv entitet. Om jag skall ge mig på en kvalificerad gissning så är minst 95% av svenska män ihop med svenska kvinnor. Om du tycker att 5% är "många" så får det stå för dig. Men som Monte mycket riktigt pekade ut, så finns det garanterat bland dessa 5% män som saknar någon nödvändig komponent för att attrahera kvinnor i sin omgivning, och därför söker sig till miljöer/kulturer/länder där kraven och standarden är betydligt lägre.
  • Smecker
    Jan Banan01 skrev 2013-10-14 18:18:03 följande:
    Det bor idag ca 17 000 filippinskor i Sverige som är gifta med svenskar. Siffran för thailändskor är säkert betydligt högre. Kan du ange en källa för dina 5%, är du snäll.

Om du läser lite noggrannare innantill så ser du orden "kvalificerad gissning".

Ett litet räkneexperiment. I Sverige bor det knappt 10 miljoner invånare. Hälften, alltså 5 miljoner, av dem är män. Av dessa är ca 1/3 för unga, så vi har ca 3,5 miljoner män kvar i giftasmogen ålder. Det betyder att enligt min kvalificerade gissning så är ca 175000 svenska män gifta med utländska kvinnor. Det låter onekligen rätt högt, men inte osannolikt.

Glöm inte att av dessa 175000 svenska män så är det garanterat ett stort antal som gift sig med en utländsk kvinna av äkta kärlek, så låt oss säga att det är ca 75000 svenska män som på grund av bristande intelligens, utseende och/eller social kompetens sökt sig utomlands till länder/kulturer där kraven är signifikant lägre. Knappast något att höja på ögonbrynen över.
  • Smecker
    KimPossible skrev 2013-10-14 18:47:25 följande:
    Ehm, det du indirekt skriver nu är att svenska kvinnor borde ägna sig mer åt mercyfucks, "killen är ju snäll, så bäst att jag ställer upp trots att jag inte tänder på honom".

Vad är fel i att kvinnor har preferenser och tänder på vissa saker? Har du själv inga preferenser alls, utan knullar glatt alla som kommer i din väg? Eller, never mind, glöm sista  frågan...  

Men det förstår du väl, det är ett jävla otyg att kvinnor får välja själva. Det var bättre förr, då fick alla män knulla. Eller vänta lite..
  • Smecker
    Jan Banan01 skrev 2013-10-14 20:25:46 följande:
    Du säger att det inte handlar att vara "ful". Ändå utmålar du oss som oattraktiva, gamla och saknar både det ena och det andra som attraherar det motsatta könet?
    Well, vad är din förklaring till varför ni är såpass oattraktiva för det motsatta könet att ni måste söka er utomlands? Uppenbarligen finns det miljoner svenska män som INTE måste det.
  • Smecker
    KimPossible skrev 2013-10-14 20:55:38 följande:
    Oh dear, du ger verkligen uttrycket "Vita kränkta män" ett ansikte.

Ett tips; om du inte får knulla, så beror dig på dig själv, ingen annan. Inte Gudrun Schyman, inte Mona Sahlin, Inte medlemmen Monte eller någon annan kvinna (eller man).
    Nu tycker jag att du för ett väldigt simplistiskt resonemang här. Klart det beror på andra män, de har ju mage att vara attraktiva för det (svenska) motsatta könet! Och de svenska kvinnorna, som har mage att ha preferenser och krav! Vart är världen på väg..
  • Smecker
    KimPossible skrev 2013-10-14 21:08:49 följande:
    Ja, det är helt förskräckligt.

Jag kan ju inte låta bli att undra om det är Janne som startat denna tråd... www.familjeliv.se/Forum-9-201/m71380809.html

Drömmer

Statliga horor kanske vore något? Så att alla stackars män med taskig personlighet fick utlopp för sina okontrollerbara lustar. 
    Jag filar på ett förslag med statligt fördelade mercy fucks. Socialstyrelsen får i uppdrag att utreda personers behov, och fördela uppdragen jämnt på den kvinnliga befolkningen över 18 års ålder. Staten tillhandahåller kondomer, tuggummin och utdaterade månadsmagasin till kvinnorna.

Vilken skillnad det skulle vara jämfört med för dessa asiatiska/ryska/baltiska kvinnor, som tvingar sig att ha sex med en oattraktiv svensk man av pragmatisk-ekonomiska skäl, övergår mitt förstånd.
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?