Har inte träffa mina 4 barn på 2 veckor, min fru vägrar låta mig se dem.
Hej Vet inte vad jag ska börja, är så ledsen... Min fru och jag ligger i skilmässa. Vi har bråkat jätte mycket och tyvärr ibland framför barnen, därför har vi valt att separera och till slut skilja oss. For 3 veckor sedan medan vi fortfarande bodde ihop drog hon iväg med våra 4 barn och deras pass, huset var tom när jag kom hem från jobbet, sedan fick jag en sms där hon meddelade att hon har tagit ledig från skolan, för att barnen behövde vila up sig, hon vägrade säga vart men till slut lyckades jag pressa på (genom att säga att hon hade rovat bort barnen och att jag skulle anmäla till polisen och socialen) hon var i sitt mammas lägenhet. Jag blev jätte ledsen men tänkte då att hon skulle vara borta bara över helgen. jag gick inte ditt och ställde till med någon. hon var borta hela veckan. sedan fick jag en samtal från socialen , där min fru har anmält mig, det hon påstår att jag har mishandlat henne och att barnen är rädda för mig. Saken är att jag har varken slagit min fru eller barnen, jag har knappas skrikit till mina barn när de har gjort någon dum. När detta hände bodde jag hemma men pratade nästan inte med henne någonting. Om barnen är rädd för mig beror på att min fru har blandat dem i våra bråk (hon har alltid gjort detta) genom att säga dumma saker om mig och för att få deras bekräftelse att hon har rätt (sjuk). Jag har flertar gånger sagt att inte göra detta för att hon skadar barnen men hon har inte bryt sig om, resultatet är att hon har målat mig som en monster. Om jag var så våldsam och skadlig för barnen som hon påstår hur kommer det sig att jag alldrig har slagit dem under 15år äktenskap? Hur hon har kunnat tagit sin examen på universitet, (hon doktorerar till och med just nu) om hon inte hade min fullstöd och hjälp? och om hon inte litade på mig hur kommer det sig att hon lämnade dem med mig då ? under där här svåra tiden har hon sovit över hos sina vänner och lämna mig med barnen ensamma hemma. Jag har alltid varit pappaledig och tagit hand själv om barnen, t.ex när min dotter var 2 veckor gammal, åkte vi tillsammans till universitetet och medan min fru hade föreläsning var jag ute med flickan och gick runt med vagnen för att sedan när min fru hade rast gå ditt så att hon skulle ammas. Jag dricker inte, röker inte,knarkar inte, festar inte, är inte otrogen, utan jag har jobbat, och tagit hand om min familj . Visst har vi bråkat jätte mycket, varit arg på varandrat och sagt och gjort mycket dum. men är detta tillräckligt för att inte låta mig se barnen? Hon säger att jag får inte träffa barnen och att hon har myndigheternas fullstöd?? hon kan det bli så?? jag tycker tvärtom att det är kriminell att göra så, eftersom vi har gemensam vårnad. Imorgon är jag inkallat till socialen för en möte. Vi för se vad det säger. HJÄLP!!! jag dör, vet inte vad jag ska göra