Har inte träffa mina 4 barn på 2 veckor, min fru vägrar låta mig se dem.
Ts nu stramar du upp dig för ju mer illa du berätta om henne till soc och här sätter du dig själv i dålig dager och man ifrågasätter varför om hon är så "hemsk" varför har du då stannat och utsatt barnen för henne? Du skulle vi första slaget tagit barnen och gått, det du gör nu är att kontakta ett ombud du vill ha sen skriver ni ihop en stämningsansökan och lämnar in till tr, där skall framgå vad du stämmer henne på ex boende vårdnad umgänge samt att du interimistiskt vill ha umgänge med barnen. Tr bryr sig om sånt som sker gär och nu så att hon legat på psyk innan ni träffades har inget med detta att göra, förmodligen kommer tr beroende på vad du anger för skäl til stämningen (vårdnad,boende,umgänge) ge soc i uppdrag att göra en utredning på er så att de får ge sin bedömning (ja de kommer verka som de är på hennes sida när du träffar den om viseversa nör de är med henne) den kan ta lång tid så det kan bli en utdragen process innan det är klar (12mån el mer) därför är det viktigt att du snabbt nu lämnar in om interemistiskt umgänge för går det för långtid så avtar dina chanser och du har redan sumpa 2v så du måste tänka efter och handla snabbt på måndag